Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Pilihan Keputusan Final Akademi Fantasia 6

Sabtu ini bersamaan dengan 24 Mei 2008...adalah konsert akhir Akademi Fantasia 6...
Pati semua tidak sabar-sabar untuk menonton konsert akhir ini...sekarang aku nak memberitahu akan pilihan aku untuk kedudukan keputusan yang aku mahu berlaku...diharap-harapkan berlaku...
JUARA AKADEMI FANTASIA 6 :
pilihan aku adalah STACY...ALAMAK TERLEBIH SUDAH!!!!
SEBAB: Paling konsisten..tidak pernah sumbang mambang...bertenaga...
pandai mengaplikasi apa yang diajar oleh guru2....vokal mantap...
pandai menghayati lagu....personaliti yang ceria dan slamber....

NAIB JUARA AKADEMI FANTASIA 6:
pilihan aku adalah TOI...YE YE AJA!!!!!
SEBAB: Jangan terkejut dengan pilihan aku ok...aku pilih TOI kerana..dia semakin lama -
semakin bagus...kedudukan pertama selepas konsert ke-9..membolehkan Toi
diletakkan di tempat kedua..sekiranya peminat2 Toi setia mengundi....dia juga tidak
banyak songeh...ikut cakap guru2...

TEMPAT KETIGA AKADEMI FANTASIA 6 :
pilihan aku adalah RIZ...APAKE HAL NYE YOB!!!!
SEBAB: Walaupaun sejak kebelakangan ini..prestasi Riz seolah-olah merudum..tetapi dari
persembahannya di awal-awal konsert af6 ini..membolehkan beliau layak di tempat
ketiga...kelemahannya ialah tidak akan melakukan persembahan dengan sebaik
mungkin setelah mendapat lagu yang dibencinya...personalitinya yang manja-mesra
dengan Nadia juga tidak mustahil akan menghilangkan sedikit undian orang ramai....

TEMPAT KEEMPAT AKADEMI FANTASIA 6:
pilihan aku adalah NUBHAN..CAYALAHHHH!!!
SEBAB: Suara yang unik...tetapi beliau tidak pandai hendak menggunakan kelebihan yang ada
padanya dengan memberikan persembahan yang mantap...beliau juga dilihat hanya
mampu menyanyikan lagu-lagu berentak balada sahaja...beliau lebih gemar meminati
lagu dari seberang..eliau tidak fikirke..yang beliau akan menjadi penyanyi MALAYSIA
juga..akan menyanyi lagu karya MALAYSIA juga..jadi ubahlah perangai...sememangnya
sebagai peminat berhak untuk menyukai sebaranf jenis lagu..tetapi sebagai bakal
bintang...perlu "suka-suka" dan menjada hati komposer-komposer tempatan....satu
kelemahannya ialah dari minggu pertama sampai ke-9 still ke laut atau "angsa"

TEMPAT KELIMA AKADEMI FANTASIA 6:
pilihan aku adalah NADIA....REDAH JEEEE!!!
SEBAB: Sebab utamanya ialah sepatutnya tempat ini berhak kepada STANLY...kerana beliau
sepatutnya sudah disingkirkan pada minggu ke-8...Tetapi tidak
disingkirkan..menyebabkab ramai pihak membangkang dan marah kepada pihak2
tertentu yang dilihat sebagai hendak menyelamatkan beliau. Oleh kerana perkara ini,
pastinya undian untuk NADIA pastinya berkurangan...selain itu..karakternya dalam
akademi yang dilihat sebagai "gedik" dan suka bermesra dan bermanja bersama ALIF-
HA TU BOLEH...BAGUIHLAHHH!!! dan Riz juga tidak disukai ramai orang...dan ramai
juga yang bertambah marah setelah beliau tidak disingkirkan pada minggu ke-
9,sebaliknya STANLY..WASEHHH!!!

APA-APA PUN SEMUANYA BERGANTUNG KEPADA REZEKI YANG DIBERIKAN OLEH ALLAH SWT YANG TELAH DITENTUKAN SEJAK AZALI LAGI...

DIKESEMPATAN INI JUGA SAYA MAHU UCAPKAN TAHNIAH KEPADA JUARA AKADEMI FANTASIA YANG KELIMA IAITU MILA..YANG BERJAYA MEMENANGI 2 ANUGERAH DI INTERNATIONAL POP MUSIC FESTIVAL DISCOVERY DI BULGARIA MINGGU LALU...

DIHARAPKAN SESIAPA JUA YANG MENJUARAI AF6 AKAN MENJADIKAN MILA SEBAGAI CONTOH JUARA YANG TERBAIK...

HASTA MANANA.. ADIOS...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: