Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

"3" Dari Britney Spears Terus Juara!!!


Britney Spears memang hebat!!!! Aku tak peduli akan masalah peribadinya…yang pasti aku adalah peminat setianya dari dulu sehingga sekarang dan selamanya….InsyaAllah…dari album terdahulu sehingga sekarang aku masih membelinya…yang original ok…bagi aku byk2 lagu artis mat saleh…hanya Britney spears punya lagu je menepati ciri2 fav aku coz…byk lagu rancak dan byk elemen susunan muzik yg pelik2 ldalam lagu…semuanya unik2…kalau nak diikutkan byk juga album artis mat @ minah saleh yang aku beli…ttapi rentak melodi untuk keseluruhan album mereka hampeh…hanya lagu hits saja yang best…tapi tidak bagi Britney & Ricky Martin…hehhe…tetiba je masuk nama Ricky…yup…mereka berdua adalah my fav…

Tahniah buat Britney Spears kerana single terbarunya iaitu “3” telah menjadi juara byk carta2 di Negara orang putih sana…termasuk billboard…walau album barunya iaitu The Singles Collection akan dipasarkan bulan Nov ini..tetapi…beliau disokong sehingga menduduki num1 …tahniah Britney Spears kerana masih mengekalkan kedudukan sebagai penyanyi @ artis paling popular dunia….

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: