Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Demi Kawan...Kena Balik USM Semula....

Aku di rumah sekarang tengah rehat2 semasa study week ni…aku mendapat mesej ym daripada Dalinee Opart..dia kata semua geng2 meronggeng gedik santai iaitu Khairul..Hanis…Nazihah serta dia ajak makan malam nanti…katanya ada something nak buat…entah apa itu!!! Mula-mula fikir macam malas pula nak pergi USM….yela..dah best2 duk umah…tapi demi my bestfriend itu semua…aku sanggup…

lagipun Fendi juga ajak pergi tonton Manchester United vs Liverpool mlm ni di khaleel…Best gak tonton di mamak stall daripada duk tgk sorg2 kat umah…..Lagipun aku dah janji dgn Umi Amarah nak jumpa mlm ni nak ambil laptopnya utk diformatkan…kesian pula kat dia…dari Jumaat lagi duk minta tolong…

Yusri???? Entah di mana dia…di USM @ UPSI lagi…ingat nak tgk bola dgn dia mlm ni….tapi diam je dia…tup2 dapat mesej dari dia.. tanya pasal test KUT101…ooooo dia test esok le…mesti duk pulun study …tapi ok la..dpt postpone test….sempat study…daripada aku fendi najib n khairul…xstudy pun mlm tu…leh rilex2 lagi….entah…kenapa…tapi test kertas itu dah settle…..apa2 pun..dah lama xjumpa Yusri…rindu pula kat my BFF tu….

apa2 pun xsabar nak bergedik santai dengan kawan2 aku yg sama2 sewel sat g…atau grup Gedik Santai…senang crite 3 kawan girl aku tu…dah aku anggap mcm bini aku…hahha….saja je guna perkataan bini…ok la…sat g nak balik USM…esok balik umah kot semula hhehehheh

Aku sebenarnya syg semua kwn2 aku…tapi diorg yang xfaham…kalau ada apa2 kata2 aku yg buat korang sakit hati …maafla ye…senang crite..aku ni jenis mulut banyak…cakap merapu n gile2…kalau korang nak tahu yg samada korang CLICK dgn aku ke tidak…tgk mcm mana perangai aku semasa berada bersama korang…jikalau aku mulut bising n gile2 tanpa cover2…itu bermakna aku sgt selesa berkawan dgn korang…tapi kalau aku malu2 berbual dgn korang…sepatah ditanya…sepatah dijawab…cover2 cute..itu bermaksud aku kurang ngam le…hehhe…kena beri masa utk sesuaikan diri le…ok la…hasta manana…adios

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

khairulmdnor said...

yer lah en.Fauzi oi...apa saja la utk mu....

Fauzi Gonzalez said...

ye la..siapalah aku...aku x seover hang huhu...sedih aku...