Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

KAWAN!!!DI MANA MEREKA SEKARANG?






KAWAN!!! YA!!! AKU SANGAT MENYAYANGI KAWAN2 KU….

Di USM juga…ramai kawan2 ku yang sekepala denganku… Dalinee Opart, Khairul, Hanis, Nazihah antaranya….selain itu ada juga beberapa rakanku di USM yang tak dapat disebutkan nama..sebab ramai….

Apa yang mahu aku luahkan di sini ialah…sampai bila hubungan dengan rakan-rakanku ini akan berterusan? Hal ini kerana ramai kawan2 rapatku dahulu…kini…entah di mana…

Kenapa setiap waktu rakan bersilih ganti? Aku sangat saying kawan2ku…dan berharap agar hubungan aku dengan kawan2ku di sini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat…terutamanya dengan kawan aku seorg itu…yang tak dapat disebut namanya sebab..ramai yang suka buat spekulasi bukan2 antara aku dengan dia…

Di sini aku senaraikan antara rakan kamceng ku zaman sekolah sehingga sekarang…yang pastinya…aku tak tahu di mana mereka sekarang….

1.Syed Izzul Hadi – sek rendah…
2.Firdaus Salim – sek.menengah
3.Azrein Halil - sek.menengah
4.Siti Fairuz - sek.menengah
5.Shalini - sek.menengah
6.Nur Fazha - sek.menengah
7.Siti Hajar - sek.menengah
8.Mohd Khalid - UTMKL
9.Ai Faizal - UTMKL
10.Yusri - USM

Sebenarnya terlalu ramai kawanku…bermula di Sekolah Kebangsaan Kampung Jawa, Sek.Keb.Bayan Lepas, Sek.Keb.Sungai Lalang, Sek.Men.Keb.Telok Kumbar, UTMKL dan USM….

Apa2 pun..aku sayang semua kawan aku…. Daripada 10 kawan aku yang senaraikan di atas hanya seorg saja yang berada dekat dgn aku iaitu Yusri..itupun kerana kami sama2 di USM…Khalid dan Ai still berhubung…tapi just di Facebook dan Ym @ Sms saja…itu lebih baik daripada yang lain..kerana ..sudah terputus hubungan…aku tak tahu bagaimana mahu berhubungan dengan mereka lagi….

Ramai yang suka kata aku memilih kawan…Ya!!!Aku memilih kawan bukan sebab2 aku sombong tetapi aku hanya dapat berkawan dengan kawan2 yang sekepala dan gile2 macam aku….sape kenal aku…dia tahula ..siapa aku…Jikalau korang dapat lihat sifat gile2 aku sebenar…itu bermakna aku mmg selesa dgn korang coz aku letih nak kontrol2 baik…coz aku ni banyak cakap….Apa2 pun…terima kasih semua kawanku… I Love You!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: