Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Perlukah Aku Merinduinya?

Aku rindu sayang kamu….bait2 lagu Black Mentor…menyentuh hati aku….persoalannya…perlukah aku merinduinya? Jikalau dia tidak merindui aku….tak ke sia2 namanya itu…huhu….tapi aku bukan sekejam Israel..dengan mudahnya membenci org2 yg aku syg….aku boleh menerimanya kembali..asalkan dia yang memulakannya dahulu..kerana aku sudah mencuba pelbagai usaha untuk menjernihkan keadaan…namun mcm sia2 saja….xpe la…biar je aku simpan segala kenangan dalam memori sebagai memori terindah kita bersama….

Di saat ini…begitu bermakna lirik lagu Alyah & Riz..Ku Pinjam Satu Bintang…part..
“"Ku Tak Ingin Lagi Berjauhan...Usah Kau Hampiri Perpisahan...Seharusnya Kau Mengerti Kasih...Hanya Engkau Di Hatiku...."…Winamp aku asyik puta2 je lagu ni sekarang huhu…apa2 pun terjadi…aku sentiasa merinduimu…

P/S : Kepada sesiapa yang tidak tahu aku tujukan perkara di atas kepada siapa..jangan main hentam je teka2 k…nak tahu…mai Tanya aku terus…itu pun kalau aku nak bgtau hehehe…

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: