Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

RAMALAN SEPARUH AKHIR MUZIK-MUZIK 2009


NOTE : Gambar diambil dari http://www.murai.com.my

Daripada 30 lagu yang tersenarai dalam Separuh Akhir Muzik-Muzik 2009…Sudah tentu ada beberapa lagu kegemaran saya. Jikalau sudah ada lagu kegemaran…sudah tentu saya mengharap kemenangan…Tetapi saya perlu redha sekiranya lagu kegemaran saya tidak terpilih ke Anugerah Juara Lagu 24 kerana saya memahami factor kualiti susunan lagu, melodi serta lirik yang hebat.

Sekarang saya mahu senaraikan lagu-lagu kegemaran saya yang diharapkan dapat layak ke Anugerah Juara Lagu 24

LAGU DIHARAP MENANG

1. Tak Mungkin Kerna Sayang – Alyah
2. Khatimah Cinta – 6ixth Sense
3. Cinta Adam & Hawa – Misha Omar
4. Mirage – Pesawat
5. Gila – Mila
6. Seadanya Aku – Nubhan
7. Pakai Buang – Stacy
8. Aku Rindu Sayang Kamu – Black
9. Bertamu Di Kalbu – Jaclyn Victor
10. Situasi – Bunkface
11. Bengang – Akim
12. Dia, Aku & Kamu – Nadia & Red Peanut
13. Fikirlah – Aizat
14. Ku Pinjam Satu Bintang – Alyah & Riz

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: