Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Susahnya Mengaku Kesilapanmu....Mengapa Slalu Aku Yang Mengalah!!!

Kenapa dia susah nak sedar akan kesilapan diri erk? Aku yang dikata sensitif…sedangkan dia yang berubah sikap…dah pandai mesej marah + tenking2 aku…seingat aku..aku tidak pernah pun marah @ tenking2 dia macam tu…bila aku tanya dia…dia kata dia mmg macam tu kalau dia tengah “panas”…aku pun fikir dia baran…tapi kenapa baru sekarang baru nak tunjuk sikap macam ni? Kenapa tidak di awal2 dahulu…lagi satu kenapa pada aku sahaja? Aku lihat dengan orang lain…dia bersikap ok saja…

Tapi ini kisah seminggu yang lepas…rindu mmg rindu…tapi aku hanya menunggu dia mengaku kesilapannya saja…tapi hampeh…dia boleh buat2 lupa apa yang dia telah buat padaku dan dengan selamber…gurau2 mcm biasa dengan aku semula…ok la…maybe dia xnak ungkit2 kan kisah lama…tetapi…dia tak sedar ke yang aku sangat terluka & kecewa dgn sikap dia…?

Entah!!!Aku tak tahu apa yang akan terjadi pada kami…dia sekarang tegur aku seperti biasa seolah tidak pernah terjadi something yang buruk….tapi aku ni jenis yang berdendam skit…lebih2 kalau org yang buat aku sakit hati tu ialah org yg aku sayang….apa2 pun aku tetap sayang dia…Cuma sekarang aku lebih suka duduk sendirian tanpa rasa sakit hati…

Dia? Aku akan bersama dia semula seandainya dia sedar dia juga membuat kesilapan…dan jangan salahkan aku sahaja dengan mengatakan aku sensitif…ya aku sensitif seandainya dilukai orang yang aku saying…tapi rasa2nya dia tidak akan mengaku kesilapaannya…kerana aku slalu mengalah…tapi kali ini aku mahu mengambil sikap bersendirian dan mungkin akan mengalah skali lagi…apa2 pun…biar takdir menentukan hala tuju perhubungan kami….kepada dia…I Miss U…

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: