Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Tak Sabar Nak Tonton Pisau Cukur!!!!



Tak sabarnya nak tonton filem Pisau Cukur….aku suka sangat coz pelakon2 yang berlakon byk fav aku iaitu Fazura..Maya Karin…Aaron Aziz…Redza Minhat & Liyana Jasmay…

Pertama kali aku tonton preview crite ni di internet…MARVELLOUS…mmg mantap..menarik…byk juga dialog2 yg dicakap oleh pelakon dalam crite ni..membuatkan aku dan kawan aku iaitu Khairul terikut2…seperti..jikalau kami di luar..di kedai makan atau di mana-mana saja…bila ternampak seorg lelaki tua…kami pun berkata…”Pak Cik tu kedekut”…atau bila2…salah seorg drpd kami akan kata” Datuk Zakaria mati kena bunuh…I kena siasat”..then dibalas “kau gila ke…bahayala…”…perghhh itu la penangan preview Pisau Cukur…sehingga dialognya digunakan oleh kami di luar reality.

Diharapkan bukan saja preview ja bagus…full filem pun harap best la..jgn previe gempaq tapi full film hampeh!!!Tapi aku yakin filem ni hebat coz digarap oleh pengarah hebat…lagu temanya iaitu E.R.T yg dinyanyikan oleh Farah Asyikin pun best…

Apa2 pun ..aku nak ajak Yusri kot..nanti 5Nov ni..walau 6Nov ada paper Ento…tak kisah..janji aku kena tonton pada tayangan hari pertama…bak kata Fazura..PANAS!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: