Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Anugerah Juara Lagu 2009 Kaya Dengan Muka Baru....Pasti Hebat & Segar Nanti...





Akhirnya berakhir sudah separuh akhir muzik-muzik 2009…malam ini semuanya hebat2 belaka…kesian kat akak n mak aku coz xdpt tgk aksi penyanyi fav diorg yg over iaitu Faizal Tahir kerana Faizal tidak sihat…dan Shila yang menggantikannya…

Tahniah kepada

1. Tak Mungkin Kerna Sayang – Alyah
2. Cinta Adam & Hawa – Misha Omar
3. Situasi – Bunkface
4. Bengang – Akim
5. Pakai Buang – Stacy
6. Aku Scandal – Hujan
7. Dan Sebenarnya – Yuna
8. Aku Rindu Sayang Kamu – Black
9. Kau Dan Aku – Aizat
10. Pergi – Aizat
11. Masih Jelas – Hafiz
12. Aurora – Estranged
13. Rindu Terhenti – Tomok
14. Bencinta – Shila

Apa yang aku boleh simpulkan ialah semuanya layak ke AJL…Cuma lain kali pada tahun depan…janganlah sesekali umumkan keputusan Top5 pada setiap Semi-Final coz…ia akan menjadi bosan pada malam pengumuman keputusan rasmi kerana..semua sudah boleh agak siapa yang akan ke AJL….Tiada kejutan lagi!!!

Cuba bayangkan kalau sebelum ini keputusan Top5 tidak diumumkan langsung..apa yang akan terjadi…mesti meriah dengan kehadiran semua penyanyi pada malam pengumuman keputusan rasmi dan semua penonton dan artis2 juga akan berdebar kerana tidak tahu lagu mana yang akan layak…

Pihak Tv3 perlu kaji dulu akan perkara ini…apa perasaan One Nation Emcees & Nubhan yang happy masuk dalam Top5..tetapi tidak layak ke AJL…kan lebih bagus jikalau tidak umumkan langsung keputusan Top5…semua penonton pasti akan tertanya2 lagu mana yang akan ke AJL..dan semi-final pun pasti akan menjadi lebih hebat debarannya…hmmm

Pilihan aku :

Juara : Tak Mungkin Kerana Sayang – Alyah
Naib Juara : Cinta Adam & Hawa – Misha Omar
Ketiga : Situasi – Bunkface
Vokal Terbaik : Bengang – Akim
Persembahan Terbaik : Pakai Buang – Stacy ( Pasti Stacy Menari dengan kareografi yang
hebat nanti )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: