Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Apa Motif Umumkan Top5 Separuh Akhir Muzik-Muzik?

Hmmmm…aku tak puas hati la..kenapa pihak Muzik-Muzik nak umumkan keputusan top5…ye la…itu seolah2 hendak bagi tahu yang lagu2 yang tidak tersenarai dlm top5..telah tersingkir…dah xde kejutan utk tunggu pengumuman lagu-lagu yang akan ke AJL di minggu ketiga…ye la…mesti semua org akan teka2 hanya lagu yang dapat masuk top5 je akan pergi…huhu…ape la …

Ini tidak adil utk lagu2 yang bertanding utk minggu pertama & kedua kerana mereka perlu bersaing dgn 11 lagu manakala…lagu2 yang bertanding pada week ke3…hanya 8 lagu…apa motif nak umumkan top 5?

Apa2 pun aku gembira coz lagu yang aku nak sangat jadi juara tahun ni iaitu Alyah – Tak Mungkin Kerna Sayang..masuk top5…Cuma aku pelik macam mana lagu Raja Gelek leh tersenarai..yela…lagu tu mmg best tapi lirik macam merapu skit…

Apa pun aku sedih coz nasib lagu fav aku seperti Mila – Gila, Mirage – Pesawat & Jaclyn Victor – Bertamu Di Kalbu hanya samar2 kerana tidak tersenarai dalam kelompok top 5…hmmmmm….

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

bungakembang said...

emo gile ang!!!

Fauzi Gonzalez said...

yup...mesti le..hiburan ni nyawa aku...