Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

BEST GILER 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








Bestnya citer 2012…sape2 yang tak suka tu..aku xleh nak kata ape..janji aku suka…aku just nak kongsikan sipnosis cerita ni…apa yang aku dapat lihat ialah ia ada persamaan dgn citer War Of The World di mana watak lelaki itu adalah bapa yang membawa anak bercuti…di mana dia bercerai dgn mak budak2 tu…huhu…aku tak tahu kenapa mesti begitu…tapi xpe la..itu idea penulis skrip…

Aku kagum dgn efek2 dalam filem ni…mmg hebat…nampak real…dalam pada yang sama ada rasa sedih melanda…ada ketika airmata kuar gak le..ye la..sape leh lihat perpisahan antara bapa & anak..mak & anak..dan sebagainya…huhu..mmg sedih…

Apa yang leh aku kata..sekiranya periistiwa ini benar2 berlaku..confirm kita yang sederhana2 taraf ni akan mati mcm tu je la..ye la..bahtera2 yang dicipta semuanya untuk jutawan2 sedunia..huhu…yang taraf rendah semua mampus tenggelam dalam air…

Sekiranya mahu lihat presiden Amerika mati dalam menyelamatkan rakyatnya…everest hancur…Hawaii dah jadi mcm neraka…pergilah tonton…

Tapi kenapa diorg xnak beri peluang org yang pertama tahu akan kejadian ini akan berlaku naik Bahtera…kejamnya?penat2 dia mengkaji…last2 mampus mcm tu je…

Apa2 pun aku mmg suka filem ni dan akan tgk lagi filem ni…

Sebelum tu..aku tonton Jennifer’s Body…best gak citer ni..sedih coz Jen dibunuh kejam…dan mmg patut pun dia balas dendam…tapi sedih coz perhubungan BFF berakhir dgn tragic skali…huhu…

Aku hairan ada gak…yg leh kata filem2 ni xbest…kalau xsuka crite berat skalipun…jangan la kata xbest…seolah filem2 ni mmg xde kualiti langsung…penat2 je diorg guna teknologi canggih2..last2 xdihargai langsung…sebab tu aku malas ajak sesiapa pergi tgk 2 filem ni..coz xperlu dengar komen2 yang menyakitkan hati…

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: