Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

HORIZON CINTA !!! I LOVE U!!!



Akhirnyaa tamat sudah pembacaan aku pada novel Horizon Cinta..apa yg boleh aku kata kan…ianya sebuah novel yang sangat hebat kerana ia bukanlah sebuah novel yang menyelitkan kisah cinta murahan..tetapi sebuah cinta yang boleh dicipta sejarah tersendiri ahha…

Satu ucapan tahniah le kepada penulis novel ini iaitu Umi Azrini kerana menyelitkan kisah navigasi iaitu pelayaran sebuah kapal kargo LNG…perkara inilah yg membuatkan saya sanggup membeli novel anda..kerana saya tidak pernah membaca novel yang menyelitkan kisah-kisah kehidupan di atas kapal pelayaran ini..wow sangat menarik dan romantis…

Huhu..sedih suka duka ..dan macam2 perasaan yang dapat saya rasa apabila membaca novel ini…tidak rugi saya membeli novel ini…terima kasih Remaja kerana sudi mempromosikan novel ini dalam ruangan Novel…

Saya akan rindukan watak-watak seperti Zariz @ E-Zo yang hensem ala2 Michael Scofield..dari seorg nelayan menjadi Kapten Zariz dan seorg wanita yang elegan dan menjelekkan tetapi berubah menjadi seorg wanita yang paling diidami semua lelaki iaitu Zara Jennifer McLaren Lee @ Biskut Marrie…

Pada sesiapa yang mahu merasakan sebuah percintaan yang hebat dalam sebuah kapal kargo LNG..beli dan baca ok…

Bak kata penulisnya :

“Saya bereksperimentasi dengan dunia pelayaran seorang pegawai navigasi. Kisah jalinan persahabatan yang meniti ke alam percintaan. Kisahnya dilakar di atas sebuah kapal LNG.”

Selamat melayari HORIZON CINTA bersama Zariz dan Zara …

Colors in the horizon turn so lovely and bright,
The night will fall making the world so dark,
The moon angel shower me with its gentle light,
To the ship I sail and the brave mighty knight!

SELAMAT BERSAMA Z-Z ( ZARIZ – ZARA ) DALAM HORIZON CINTA!!!NOVEL SANGAT HEBAT INI MENDAPAT 10 BINTANG DARI FAUZI GONZALEZ

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

FiQ OnLinE said...

ade masa add ID YM AKU...

Umi Azrini @ Umi Kauthar Abdul Razak said...

salam untuk fauzi gonzalez,
terima kasih kerana sudi membaca Horizon Cinta. Semoga ia bermanafaat. juga terima kasih untuk 10 bintang yang indah itu. sudah disimpan di dalam kabinet untuk display. :)

Umi Azrini @ Umi Kauthar Abdul Razak said...

salam untuk fauzi gonzalez,
terima kasih kerana sudi membaca Horizon Cinta. Semoga ia bermanafaat. juga terima kasih untuk 10 bintang yang indah itu. sudah disimpan di dalam kabinet untuk display. :)

Umi Azrini @ Umi Kauthar Abdul Razak said...

salam untuk fauzi gonzalez,
terima kasih kerana sudi membaca Horizon Cinta. Semoga ia bermanafaat. juga terima kasih untuk 10 bintang yang indah itu. sudah disimpan di dalam kabinet untuk display. :)

Fauzi Gonzalez said...

fiq : add id ym?

Umi : yup novel anda mmg layak dapat 10bintang hehehe...suasana atas kapal kargo yg buatkan cerita ni sgt kuat n hebat

Anonymous said...

Hello. And Bye. fr33 pr0n this is it!