Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Semakin Pelik Dengan Keputusan Separuh Akhir Muzik-Muzik


Fuhhhhhhhh!!!! Pelik dengan juri yang perasan professional…macam mana lagu yang sangat best…susunan muzik n lirik hebat seperti Khatimah Cinta..xtersenarai dalam Top5 minggu kedua Separuh Akhir Muzik Muzik? Pelik2….mmg le..keputusan xconfirm lagi…tapi drpada senarai top5 yang diberi…hanya Akim je aku rasa akan ke Final AJL..

Persembahan Akim mmg mantap habis…Tahniah Akim…vocal bagus…lirik bagus..lahu bagus…

Aku suka Stacy..tapi untuk lagu pakai Buang ni..aku rasa mcm xakan layak ke AJL coz liriknya entah ape2…tapi leh layak pula…

Tapi aku suka lagu Nubhan…ok la lagu ni masuk top5…aku tak suka Nubhan..tapi setuju lagu ni tersenarai…yang aku pelik kenapa lagu Aurora leh tersenarai? Sama juga dgn Black…mmg la kedua2 lagu ni best tapi ada kekurangan la…

Sedih coz juri yang perasan professional tak dapat menilai satu2nya lagu yang ada muzik okestra dalam lagu..iaitu KHATIMAH CINTA….

Daripada senarai semua aku rasa lagu2 yang akan ke AJL ialah

1.Tak Mungkin Kerna Sayang – Alyah*
2.Cinta Adam & Hawa – Misha Omar*
3.Bengang – Akim*
4.Masih Jelas – Hafiz*
5.Situasi – Bunkface *
6.Rindu Terhenti – Tomok
7.Dan Sebenarnya – Yuna
8.Seadanya Aku – Nubhan*
9.Aku Scandal – Hujan
10.Kau Aku – Aizat
11.Bencinta – Faizal Tahir
12.Aurora – Estranged

Kita tgk…betul ke tidak ramalan aku ni…

YANG BERTANDA * ADALAH LAGU KESUKAAN AKU…HUHU BYKNYE LAGU2 YANG AKU SUKA TAK TERSENARAI DALAM TOP5 MINGGUAN…HUHU..HOPE ADA KEJUTAN NANTI

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: