Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Artis-Artis Yang Bertuah Kerana Mendapat Undian Dariku Dalam ABP!!!










Seperti biasa..setiap hujung tahun, aku akan menjadi pembaca setia paper Berita Harian…mesti ramai yang pelik apabila melihat aku membeli paper setiap hari…ye la..aku ni jenis yang malas baca paper…

Aku beli bukan sebab berminat untuk mengetahui dunia semasa melalui paper tetapi teruja untuk mengundi Anugerah Bintang Popular…AWAS!!!Jangan fikir aku tidak tahu akan perihal dunia luar setelah mengetahui yang aku ni tidak suka membaca paper…sebaliknya aku lebih suka menonton siaran AWANI@Astro...dan Bernama@Astro... Sukan@astro ..Gala TV..amboi banyaknye astro…berita TV3 pun tgk gak..itupun kalo abang ipar aku ada…

Aikkk..duk mengarut apa pula aku ni….Tujuan aku menghantar cerita ini ialah untuk membongkarkan undian aku…seperti biasa untuk pusingan semi-final…pencalonan awal untuk 16 kategori membariskan banyak pilihan calon dan semua pengundi dikehendaki memilih hanya 5 artis sahaja untuk setiap kategori untuk melayakkan mereka ke pusingan akhir iaitu Top5..

Sekarang aku hendak memberitahu 5 pilihan aku yang telah aku undi dengan banyaknya..samada melalui Berita Harian mahupun sms…

A.PENYANYI LELAKI POPULAR
*Adam
*Akim
*Chaq
*Dafi
*Tomok

A.PENYANYI WANITA POPULAR
*Jaclyn Victor
*Liyana Jasmay
*Mila
*Siti Nurhaliza
*Stacy

C.PENYANYI DUO/BERKUMPULAN POPULAR
*Adam & Stacy
*Bunkface
*Hujan
*6ixth Sense
*Mila & Akim

D.PENYANYI NASYID POPULAR
*Hijjaz
*Raihan
*Aiman
*Hafiz Hamidun
*Unic

E.PELAKON FILEM LELAKI POPULAR
*Aaron Aziz
*Dafi
*Esma Daniel
*Shaheizy Sam
*Zahiril Adzim

F.PELAKON FILEM WANITA POPULAR
*Jaclyn Victor
*Lisa Surihani
*Maya Karin
*Fazura
*Putri Mardiana

G.PELAKON TV LELAKI POPULAR
*Akim
*Aaron Aziz
*Fizz Fairuz
*Kamal Adli
*Zahiril Adzim

H.PELAKON TV WANITA POPULAR
*Fasha Sandha
*Juliana Evans
*Mila
*Rita Rudaini
*Scha Alyahya

I.PENGACARA TV LELAKI POPULAR
*Aznil Nawawi
*E-One
*Faizal Ismail
*Naz
*Zizan Nin

J.PENGACARA TV WANITA POPULAR
*Cheryl Samad
*Datuk Siti Nurhaliza
*Misha Omar
*Nur Fazura
*Sarimah Ibrahim

K.PENYAMPAI RADIO LELAKI POPULAR
*Adi Fashla
*Aznil Nawawi
*Din Beramboi
*Faizal Ismail
*Tuah Zuqarnain

LPENYAMPAI RADIO WANITA POPULAR
*Dina
*Fara Fauzana
*Linda Onn
*Nana
*Sharifah Aleya

M.ARTIS KOMEDI LELAKI POPULAR
*AC Mizal
*Afdlin Shauki
*Din Beramboi
*Nabil
*Salih Yaacob

N.ARTIS KOMEDI WANITA POPULAR
*Fauziah Ahmad Daud
*Jihan
*Kenchana Dewi
*Raja Azura
*Sheila Rusly

O.ARTIS BARU LELAKI POPULAR
*Akim
*Chaq
*Gambit
*Nazim Othman
*Shahredza Minhat

P.ARTIS BARU WANITA POPULAR
*Diana Amir
*Dira Abu Zahar
*Ika Nabila
*Isma AF
*Putri Mardiana

Itulah dia..nama2 yang aku undi dalam senarai awal..aku undi mengikut siapa yang aku suka..bukan seperti kebanyakan pengundi lain yang hanya mengundi dengan meneka…sebagai contoh…dia akan fakir..”ahh confirm si A ni win…then terus tanda …walau xminat”…kenapa perlu sikap begitu…

Sepatutnya undilah berdasarkan siapa yang anda suka dan minat..baru gelaran popular yang disandang artis itu diiktiraf popular..kerana ramai peminat mengundi berdasarkan suka akan artis itu dan bukannya berdasarkan teka-teka…

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

~RoY @ AzRuL~ said...

Siti ade pengacara TV eh??? program ape dia wat ek??? juz asking... =)

Fauzi Gonzalez said...

rancangan dia kan banyak tima raya puasa dulu..ada siaran tv SITI...

~RoY @ AzRuL~ said...

ooo..itu pun kira mengacara eh..betol betol betol gak

Fauzi Gonzalez said...

aku rasa bukan rancangan konsert tu but ada satu rancangan mcm temubual aidilfitri tu....dia kan pengacara....

~RoY @ AzRuL~ said...

hee..kalo RTM, sah2 la aku tak tgk...siaran TV SITI tu, aku kat u lg...mane sempat tgk...pergh..kalo dia dpt top 5 ni, mmg best la...VOTE FOR CT!!!!! heeee..

p/s: sori, aku tak phm la msj ko kat shoutbox blog aku tu..ape dia ek??

Fauzi Gonzalez said...

ye la..aku harap dia menang pengacara...buat kejutan hehhe...

aku tanya ada ym ke xde?

~RoY @ AzRuL~ said...

hahaha..mmg la terkejut, tp mcm biasa la..org lain akan undi artis yg dia rs ramai org akan undi..tu psl asyik org yg sama aje menang...tp kalo CT menang, aku mmg jerit r kuat2 dr blok atas ni!! hahahaha

owh, mesti la ade..add la k akoo_slayer@yahoo.com

Fauzi Gonzalez said...

yup..org lain suka undi org yang diorg fikir akan ramai undi...diorg bukan undi..tapi teka sape akan menang...tengok undian aku...byk pelik2 nama masuk dalam list haha...