Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Handset Aku Masuk Dalam Teh Ais!!!!



Aduhhhh..malang giler nasib aku semalam…handset aku masuk dalam bungus teh ais yang aku beli…i.c…kisah aku ni sepatutnya masuk dalam berita dunia ni…heheh…

Plastik teh ais tu aku biar terbuka dan diletakkan di dalam jug…aku letak bawah,,..aku sedang baring atas sofa…semasa aku mahu bangun..tup2..handset aku masuk dalam teh ais itu..aku dengan pantasnya mengambil hdset aku dan buka semuanya…dan sepupu aku yang bersama aku ketika itu mengambil handset aku dan menjemurnya di tengah panas…

Pada mulanya ia tidak dapat digunakan..aku pun memikirkan..banyaknya duit nak kena dikeluarkan…huhu…tapi setelah berjam aku menjemur hdset itu…tup2..leh guna semula…alhamdulillah…

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: