Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Keputusan Giliran Persembahan AJL24





Pada jam 8 malam tadi telah berlangsung Majlis Sidang Media Anugerah Juara Lagu 24 di Rootz Club, Rooftop Lot 10. Dalam majlis tu telah dilakukan cabutan giliran persembahan buat artis-artis yang bertanding…AJL24 akan diadakan pada 10 Januari 2010 di Stadium Putra Bukit Jalil pada jam 9 malam hingga 11.30 malam. Akan dihoskan oleh Cheryl Samad, Faizal Ismail dan Ally Iskandar. Jadi jangan ketinggalan untuk menyaksikannya ok..

Inilah keputusan giliran persembahan:

1. Aurora – Estranged
2. Tak Mungkin Kerna Sayang – Alyah
3. Cinta Adam Dan Hawa – Misha Omar

4. Masih Jelas – Hafiz
5. Situasi – Bunkface
6. Pakai Buang – Stacy
7. Pergi – Aizat
8. Aku Scandal – Hujan
9. Bencinta – Faizal Tahir
10. Aku Rindu Sayang Kamu – Black
11. Bengang – Akim
12. Dan Sebenarnya – Yuna
13. Kau Aku – Aizat
14. Rindu Terhenti – Tomok

Hmm…lagu2 favourite aku yang diharapkan juara semuanya mendapat giliran awal lah pula…ni yang tak best ni…sebab biasanya lagu2 yang buat persembahan akhir-akhir yang akan menang..kalo mengikut pengalaman menonton AJL edisi2 lalu le..

Apa2 pun…Aku nak..

Juara : Tak Mungkin Kerna Sayang – Alyah
Naib Juara : Cinta Adam & Hawa – Misha Omar
Ketiga : Situasi – Bunkface
Vokal Terbaik – Akim (Bengang)
Persembahan Terbaik – Stacy (Pakai Buang)

Actually tak tahu lagi macam mana format keputusan…apa2 pun aku nak lagu Tak Mungkin Kerna Sayang Juara!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

~RoY @ AzRuL~ said...

Kalo formula yg akhir2 menang, nmpknya Yuna ngan Akim la ada chance...tp kalo nak lg akhir, takkan Tomok pun leh menang kot??*toing

Fauzi Gonzalez said...

ye la..azrul..aku rasa yuna yg akan jadi juara...huhu...but lagu Alyah yang paling hebat...

~RoY @ AzRuL~ said...

hehehe...lagu tu mmg best pun...video klip dia pun aku suka..hahahaha

Fauzi Gonzalez said...

tau xpe...aku akan frust kalo lagu ni tewas..

~RoY @ AzRuL~ said...

heee...frust biasa aje suda..jgn plak ko gi serang org yg menang tu plak!! hohoho

Fauzi Gonzalez said...

hahha..mane de..kalo cinta dam hawa...situasi...bengang..pakai buang win pun ok...cuma Tak Mungkin Kerna Sayang paling LAYAK

~RoY @ AzRuL~ said...

bc la paper recently?? byk predictions yg lagu BENCINTA akan menang...huhuhuhu

Fauzi Gonzalez said...

aku tau..dalam hotfm pun..ala..tak hairan...faizal tahir kan artis kebanggaan tv3.. lagu tu bukan best pun...cuma dinyanyikan faizal tahir...sebab tu org suka...cuba dinyanyikan oleh artis x glamour...confirm xde sape pandang...