Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Sek.Men.Keb. Raja Tun Uda Nantikan Cikgu Fauzi & Cikgu Kristina


Keputusan Latihan Mengajar telah dikeluarkan…aku dengan berdebarnya menyemak keputusan itu melalui internet di rumah aku…aku lihat senarai nama guru di Sek.Men.keb.Seri Balik Pulau…aikkk..xde pun nama aku..mana pergi nama aku? Aku pun lihat di sekolah lama aku iaitu sek men keb telok kumbar…tak ader juga…aku pun gunakan…butang find cari nama Fauzi..tup2..aku di sekolah yang aku harap2kan iaitu Sek.men.keb. Raja Tun Uda…wow…Gracias PPIP kerana memberi aku peluang untuk menjalani LM di sekolah yang hanya memakan masa sebanyak 5minit saja dari rumah aku…hehhe,….

Ada lagi sesuatu yang buat aku rasa seronok iaitu aku bersama kawan yang aku rapat iaitu Kristina Binti Dafit…wow…ada geng giler2 la nanti ye Tina….hehe…apa2 pun x sabar dan takut aku nak mula aktiviti LM ini nanti….

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: