Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Sukarnya Memiliki Seseorang Yang Kita Cintai!!!!



Kenapa selalu aku suka kat seseorang itu…orang itu tidak sukakan aku? Tetapi, kenapa orang yang suka kat aku adalah orang yang aku tak suka?huhu…susah nak jawab perkara ni..adakah ini nasibku? Aku bukannya terdesak mencari cinta..tapi inilah kenyataannya…

Sebab aku rimas dengan pelawaan cinta dari org2 yang aku tidak suka…bukan aku benci..tapi aku tidak minat ….kalau nak bercinta biarlah sama-sama suka dan tidak boleh paksa….maafkan aku kalau aku tidak minat anda…dan maafkan aku sekiranya aku tidak boleh menerima kamu…

Tetapi masalah itu juga berbalik pada aku…aku selalu di reject oleh orang yang aku suka…huhu sedihnya…

Jadi, persoalannya perlukah aku mencari lagi? Atau biarlah semuanya takdir yang menentukan..sebab aku sudah bosan…ye la..orang yg kita suka..tak suka kan kita…tapi orang yang kita x suka ..terhegeh2 kat kita…adoi…xpe la..biarlah takdir yang menentukan…

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Feeqa Fadzil said...

carilah org yg syg kite.. sbb dia akan lebih menghargai kite.. =D

Fauzi Gonzalez said...

huhu..susah le....

Anonymous said...

cinta sebenar hadir tanpa kita sedari..cinta x perlu dicari,ia akan wujud bila terdetik sekeping hati kita untuk mngetahui lanjut dan melindungi pasangan yang kita sayangi..love is friendship..kita x akan sewenang2nya fall in love dengan someone kalau kita tidak kenal hati budinya..jangan sesekali kita melepaskan atau membiarkan orang yang kita dah mula sayang pergi jauh daripada kita..kejarlah ia sebelum ia terlambat..sebagai lelaki,awak kena berani untuk mendekati kaum hawa..biar ia datang sendiri kerana cinta yang hakiki adalah cinta yang lahir dari fitrah yang dikurniakanNYA..cuba lapangkan dada n buka ati awak,i'allah di situ jalan untuk awak..cinta xakan bermakna sekira memiliki tapi tidak menghargai..cinta adalah 1 anugerah yang terindah..cinta kadang kala juga memerlukan pengorbanan..give n take..insyaallah,jodoh dah tertulis untuk kita sebagai umatNYA..KUNFAYAKUN..

Fauzi Gonzalez said...

terima kasih di atas komen ikhlas yg panjang lebar tu...buat masa sekarang cinta saya tak terfikir lagi...tengah excited nak kerja kerja dan kerja hehehe...

Anonymous said...

alhamdulillah klau mcm 2..tp kj2 jg,klau ia dah datang jangan sesekali lpsknnya krn rzk yg memihak kpd kita x dtg selalu..hrgilah ia..