Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Fasha Sandha..Plz Cepat Skit Buat Laporan Polis!!!


Kenapa la..ramai sangat benci akan Fasha Sandha…aduhai…tak perlu la nak cipta grup Facebook untuk kumpul geng2 membenci Fasha…aku lihat semakin hari semakin ramai orang yang berminat mendapat dosa percuma..ye la..bayangkan kalau umur Fasha setakat hari ni je…habis semua yang tersenarai dalam grup “I HATE FASHA SANDHA “ itu automatic mendapat dosa kerana tidak sempat meminta maaf daripadanya….aku tidak kisah sekiranya orang yang membencinya adalah bangsa @ agama lain…tapi ini..kebanyakannya Melayu & Islam..aduhai…macam mana le..bangsa Melayu nak maju…Orang Islam memusuhi orang Islam sampai macam itu sekali…

Aku baca paper Metro kot tadi..ada bgtau yang pengurus Fasha nak report polis….Fasha please…report polis cepat2…biar tuan punya grup ini tanggung akibatnya kerana sesuka hati mahu cipta keaiban awak…mesti tuan punya grup itu sedang kecut perut now…

Aku bukanlah peminat number satu Fasha Sandha..tetapi aku rasa dia antara pelakon yang berkualiti di Malaysia…terbukti kerana semakin ramai yang membencinya…semakin murah rezekinya…dia tersenarai dalam peringkat akhir TOP5 ANUGERAH BINTANG POPULAR 2009..TAHNIAH!!!ini membuktikan beliau diterima ramai berbanding dibenci…

Semoga FASHA teruskan karier dan Berjaya dalam hidup…sekian…

NOTE: Aku simpati kat FASHA SANDHA…plz…jangan hina dia lagi…

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: