Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Pengadilan Aku Terhadap American Idol Week 1 : Perempuan


Aku baru saja menonton konsert mingguan pertama untuk perempuan dalam American Idol tadi…banyak juga peserta-peserta perempuan tahun ini yang menarik perhatian aku..aku suka Janell Wheeler, Lilly Scott dan Siobhan Magnus
Aku suka mereka bertiga kerana keunikan suara mereka…aku tak kisah kalo ada yang lebih power dari mereka…yang pastinya aku akan sokong mereka bertiga ni….hope diorang akan ke top12 nanti…gud luck girl..
Sekarang aku akan senaraikan keputusan persembahan diorang yang telah aku adili sebagai penonton American Idol..aku bukanlah sehebat Simon Cowell but..aku juga ada telinga dan boleh mendengar dan aku juga boleh tahu siapa yang best dan siapa yang tidak…jadi..mari kita lihat keputusan yang telah aku buat…

PALING BEST


Lagu : Wicked Game by Chris Isaak


Nombor 2 Yang Best


Lagu : Fixing a Hole by The Beatles


Nombor Tiga yang Best


Lagu : Oh Darlin by The Beatles


Keempat


Lagu : I Wanna Hold Your Hand by The Beatles


Kelima


Lagu : Feeling Good by Michael Buble


Keenam


Lagu : The Way I Am by Ingrid Michaelson


Ketujuh


Lagu : Alright Now by Free


Kelapan


Lagu : What About Love by Heart


Kesembilan


Lagu : Hand In My Pocket by Alanis Morrisette


Kesepuluh


Lagu : Landslide by Fleetwood Mac


Kesebelas


Lagu : Fallin’ by Alicia Keys


Terakhir sekali..Kedua Belas



Lagu : Happy by Leona Lewis


Itulah pilihan persembahan aku untuk wek 1 buat girls...walaupun peserta fav aku iaitu Janell Wheeler buat persembahan kurang memberangsangkan but dia mempunyai keunikan tersendiri dan boleh pergi jauh...

Pilihan Tersingkir : 1.Crystal Bowersox - Boring...
2.Michelle Delamor - coz xbest pun nyanyi lagu Fallin..macam
ada getar2 je...Jaclyn Victor nyanyi lagi mantap

Peserta lain patut diberi peluang kerana mempunyai suara yang unik...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: