Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Pengadilan Aku Terhadap American Idol Week 1 : Lelaki



Aku baru saja menonton konsert mingguan pertama untuk lelaki dalam American Idol tadi…banyak juga peserta-peserta lelaki tahun ini yang menarik perhatian aku..aku suka Alex Lambert, Aaron Kelly dan Joe Munoz


PALING BEST


Lagu : Wonderful World” by James Morrison


Nombor 2 Yang Best


Lagu : This Love by Maroon 5


Nombor Tiga yang Best


Lagu : You And I Both by Jason Mraz


Keempat


Lagu : Chasing Cars by Snow Patrol


Kelima


Lagu : Here Comes Goodbye by Rascal Flatts


Keenam


Lagu : Sugar, We’re Going Down by Fall Out Boy


Ketujuh


Lagu : Since U Been Gone by Kelly Clarkson


Kelapan


Lagu :Heaven by Bryan Adams


Kesembilan


Lagu : God Bless The Child by Billie Holiday


Kesepuluh


Lagu : Apologize by OneRepublic


Kesebelas


Lagu : American Woman by The Guess Who/Lenny Kravitz


Terakhir sekali..Kedua Belas


Lagu : Get Here by Oleta Adams


Itulah pilihan persembahan aku untuk wek 1 buat guys...walaupun peserta fav aku iaitu Tim Urban buat persembahan kurang memberangsangkan but dia mempunyai keunikan tersendiri dan boleh pergi jauh...

Pilihan Terkekuar :
1.Jermaine Sellers
2.Tyler Grady

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: