Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

American Idol Akan Lahirkan Juara Yang Tak Hebat Lagi!!!Setelah Siobhan Magnus pergi...



Siobhan Magnus...i'll miss you..sob2

Sedih...Tension..Terkejut..Meluat..Menyampah...Geram..semua perasaan negatif bermain dalam diriku setelah Siobhan Magnus terkeluar...Peserta yang tidak pernah masuk bottom three terus terkeluar...

Kenapa Siobhan?Kenapa?..Macam $%#$%#^**^(*&*&*&&)(^&%^$%$^&%&^*&)(&*%^$#%#%&*.....
hahaha...itu tanda aku duk maki...haha..

Kenapa orang Amerika bodoh sangat dalam pengundian...?aku ingat orang Malaysia je tak pandai menilai..rupa2nya..orang Amerika pun sama ja...


Kelly Clarkson..Juara American Idol paling berjaya


Casey & Aaron Kelly antara yang lemah.tiada x-factor..but sehingga hari ni xterkeluar...Siobhan yang punya aura n x-factor..tersingkir pula...WTF la...!!!

Aku doakan Siobhan Magnus cepat2 buat album kerana aku nak sangat memiliki albumnya..tapi hampa dah terkeluar awal...semoga beliau menerima nasib seperti Adam Lambert dan Chris Daughtry yang kalah awal but ada album yang meletop!!!!

Aku harap Lee Dwyze akan juara American Idol..aku yakin peserta2 lain sure happy akan terkeluarnya Siobhan Magnus..ye la..Siobhan kan peserta fav untuk win American Idol season ni...bencinya aku..American Idol 9 dah x menarik bagi aku coz..dah xde peserta yang aku xcited nak tunggu performance nya...yang lain xde jeritan hebat mcm Siobhan..yang lain semuanya vokal lembiik yang boleh mengantukkkk!!!!..Kesian kat American Idol coz akan lahirkan juara yang lembik2 seperti Kris Allen juga yang sudah tentu takkan berjaya seperti Kelly Clarkson & Carrie Underwood...hanya dua juara ni je yang betul2 berjaya sebagai juara American idol...


Lee Dwyze..Harapan untuk juara musim 9 ini..setelah perginya Siobhan


Kris Allen..Juara tahun lepas yang mempunyai album yang tidak sehebat seorg juara

David Archuleta, Adam Lambert, Chris Daughtry, Jennifer Hudson, Clay Aiken antara peserta American idol yang kecundang..tetapi lebih berjaya berbanding juaranya..seperti Kris Allen, Ruben Studdard dan lain2...


David Archuleta...paling berjaya berbanding kawan2nya dalam seasonnya..

Aku kat sini hanya harapkan pihak American Idol tidak sia2kan bakat Siobhan Magnus dan akan buatkan beliau sebuah album nanti..plz..


Carrie Underwood..Juara yang terbaik!!!Banyak menang award


Adam Lambert...satu2nya peserta American Idol yang jadi mentor untuk peserta American idol 9

Akhir kata..i will miss u Siobhan Magnus!!!...kalo satu dunia leh undi American Idol..aku yakin ko yang akan juara...adios

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: