Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Dato' Siti Nurhaliza Layak Paling Popular..TAHNIAH!!




Aku pelik bila diimbas semula kenangan lama..zaman aku sekolah menengah dulu..aku sangat anti Siti Nurhaliza..selalu benci bila dia asyik menang je any anugerah..

Tetapi setelah munculnya lagu Dialah Di Hati ..Biarlah Rahsia...aku terus terpikat akan produk yang diciptanya..terus aku menjadi salah seorang daripada peminatnya yang berjuta2 tu...

Aku mula membeli album..cd original beliau...

Sekarang buat pertama kalinya aku sangat happy kerana beliau telah dinobatkan sebagai Bintang Paling Popular 2009..Memang dia paling Popular dalam MALAYSIA....

Aku sangat sedih coz dia dah tidak mahu bertanding dalam ABP lagi..maybe dia nak bagi peluang kat artis2 lain..huhu..xpe la..

Tapi kami akan bosan pula kalo Dato' xde..sama dalam Juara Lagu..semua peminat rasa boring bila Dato' dah xnak bertanding dalam Juara Lagu..huhu..

Apa2 pun semoga Dato' terus sukses dengan kerjaya dan lahirkan album2 yang bermutu tinggi k...adios

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: