Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Memori Aku Di SMKRTU!!! Jangan Lupakan Cikgu K!!!


Aku bersama Nur Syafiq dari 4 Trampil


aku bersama kawan2 ku yang dirindui


Aku Rindu Kat Hangpa Dua ni!!!


Aku bersama Student 4Harmoni


Aku bersama campuran 4Trampil & 4Harmoni

Sudah seminggu berakhir khidmat aku di SMK Raja Tun Uda...sedih juga sebab berpisah dengan semua student yang sangat2 aku sayang...

Hmmmm..tapi nak buat macam mana dah xde jodoh...bukan itu saja..sedih gak coz berpisah dgn kawan2 guru yang lain...aku hanya rapat dengan Lina Johari, Kristina, Goh Hui Kee, Tharisiny & Shaalini... Itu semuanya untuk sesi pagi....kalo petang ..ada le beberapa guru lagi...Sekarang semuanya sudah berpisah dan membuat haluan sendiri...kalo ada jodoh kita mengajar le di sekolah yang sama nanti ye...

Dengan student pula..aku banyak rapat dengan student lelaki berbanding perempuan..hmm..maybe pelajar perempuan malu hendak mendekatiku kot..tapi ada gak le beberapa pelajar perempuan yg rapat dengan aku seperti Nadirah "5Murni", Maziah & Wahida "4Harmoni"...dan beberapa pelajar 4Tabah...yang dah biasa aku berbual seperti Wan Nor Atiqah & Salwa...

Pelajar lelaki pula ramai yang aku rapat antaranya Nur Syafiq, Fattah, Shazrul, Akram, Hafizy Ashraf, Kelvin, Miqdad, dan banyak lagi le..rindu juga dengan budak krs 3Amanah yang suka panggil aku dengan gelaran "Cikgu Teh Ais" hehe...ye la..aku kan asyik duk bungkus teh ais kat kedai nasi kandar bawa ke sekolah hehe...hmmm...nama2 pelajar 3Amanah yang aku ingat ...Azmil, Syed & Wazien...

Terima kasih buat semua pelajar & warga SMKRTU yang banyak membantu Fauzi selama saya berkhidmat di sana...gracias..buat student2 cikgu..jangan lupakan cikgu k...cikgu doakan kalian akan berjaya di dunia & di akhirat..insyaAllah...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Anonymous said...

wah cikgu teh ais..hahaha..nanti apa la ye budak2 bagi gelaran kat saya..susah tak latihan mengajar ni

Fauzi Gonzalez said...

ya...sampai sekarang diorg panggil saya cikgu teh ais...

Anonymous said...

As'salam cikgu apa khabar?
so now cikgu mengajar di sekolah mana

Fauzi Gonzalez said...

salam...sape tu erk?

msg cikgu kat fb...