Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Memori Tercipta Bersama Pelajar2 Kesayanganku Di Cameron Highlands!!!


Aku Bersama Nur Syafiq Di Taman Rama-Rama


Aku Bersama Fattah Di Ladang Teh Bharat


Berposing Di MARDI


Aku Bersama Rozi..and students di Ladang Teh Bharat


OTW Balik Penang..Gud Bye Cameron Highlands & SMKRTU

23 April adalah tarikh keramat aku untuk habis khidmat di SMKRTU...Tapi aku mempunyai 2waktu lagi untuk luangkan masa bersama beberapa student2 aku di Cameron Highlands sebagai guru pengiring kelab pelancongan...Lawatan ini diadakan pada 24 & 25 April 2010...

Walau Cameron Highlands bukanlah sehebat Genting Highlands bagi aku...tapi moment yang tercipta ini sangat aku hargai...kerana inilah waktu terakhir aku bersama beberapa student aku...

Bukan le aku nak ke mana pun...nanti orang fikir pelik pula...asyik duk bgtau "kali terakhir" hehe...aku kan dah habis berkhidmat kat skolah ni..so...dah xleh jumpa le diorg after lawatan ni berakhir...

Apa2 pun gracias ya student2 cikgu yang sudi luangkan masa bersama cikgu...cikgu akan ingat korang 4ever..insyaAllah...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: