Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

22/5/2010 : Happy Dengan Perubahan Carta Muzik-Muzik Terkini...



Awanband - Helah Maya

Tak sia-sia aku undi lagu Cinta Kosmik & Extravaganza dengan banyaknye...dari kedudukan tercorot terus masuk top ten...tapi malang bagi Stacy & Adam terus tersingkir...

Helah Maya by Awanband pun jatuh merudum...pencalonan baru Akim terus ke number 5...Realiti Dewi yang aku undi hanya pada hari jumaat kekal number 15...

Secara peribadi aku nak lagu Oh Juwita juarai carta kerana ia merupakan lagu yang sangat catchy dan hebat daripada 6ixth Sense..Tapi xcukup undian aku hendak naikkan rank lagu nyanyian Nubhan ini..

Apa2 pun aku akan kekalkan undian untuk semua di atas insyaAllah..tapi bagi banyak undian skit untuk Jaclyn Victor...Gud Luck semua...

CARTA MUZIK-MUZIK TERKINI
1. Noktak Cinta - Hafiz
2. Selamat Malam - Faizal Tahir
3. Oh Juwita - Nubhan
4. Berlari - Tomok
5. Inilah Cinta - Akim
6. Kau Harus Ada - Hujan
7. Extravaganza - Bunkface
8. Drama King - Meet Uncle Hussein & Black
9. Cinta Kosmik - Fabulous Cat
10. Susun Silang Kata - Aizat
11. Ku Bukan Aku - Tilu
12. Sayang - Dayang Nurfaizah
13. Hujan Bunga Di Kuala Lumpur - Ana Raffali
14. Ajaib - Spider
15. Realiti Dewi - Alyah
16. Sejujur Hatimu - Adibah Noor
17. Apa Ku Kisah? - One Nation Emcees
18. Mencari Konklusi - Hujan
19. Helah Maya - Awanband
20. Bingit - Pesawat

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: