Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Bencinya Carta Muzik-Muzik Terkini!! Penat Undi..Tapi kuar Pula...



Mila - Jika Kau Ubah Fikiran


Awanband - Helah Maya

Penat je aku undi setiap hari 20 kali...bukannya satu username k..aku ada hampir 30username...bayangkan kalo seminggu aku undi mila dgn guna semua username itu sebanyak 20 kali setiap satunya..kan beribu2 jadinya...tapi apakan daya semakin aku undi..semakin jatuh mila n terus terkeluar...kalo aku tak undi mila duk di kedudukan atas pula...pelik2...xpe la xde rezeki...

CARTA MUZIK-MUZIK TERKINI
1.Selamat Malam - Faizal Tahir
2.Noktah Cinta - Hafiz
3.Oh Juwita - Nubhan
4.Berlari - Tomok
5.Drama King - Meet Uncle Hussein
6.Susun Silang Kata - Aizat
7.Kau Harus Ada - Hujan
8.Ajaib - Spider
9.Sayang - Dayang Nurfaizah
10.Hujan Bunga Di Kuala Lumpur - Ana Raffali
11.Ku Bukan Aku - Tilu
12.Helah Maya - Awanband
13.Apa Ku Kisah? - One Nation Emcees
14.Extravaganza - Bunkface
15.Realiti Dewi - Alyah
16.Mencari Konklusi - Hujan
17.Kelibat Si Penyair - Azlan & The Typewriter
18.Menggegar Dunia - Stacy & Adam
19.Kuat - Hazami
20.Cinta Kosmik - The Fabulous Cat

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Iceblender said...

Apa kata lepas ni tolong Ana Raffali pulak? :-)

Fauzi Gonzalez said...

oh juwita
helah maya
extravaganza
menggegar dunia
cinta kosmik

antara yg aku telah undi...

Fauzi Gonzalez said...

inilah cinta akim juga