Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Kenapa Af Je Banyak Laki Ke Final ya?


Benci aku dengan keputusan akhir untuk mengumumkan finalis akhir...kenapa hanya af je yang akan menumbat peserta laki dengan banyaknya ke final ya?..peserta perempuan setiap tahun seperti tak dipandang langsung ya...

Hanya af5 je memperlihatkan majoriti peserta perempuan ke final dengan mila, heliza & candy..bersama dua peserta laki saja..

af1 = 3laki 2pompuan
af2 = 4laki 2pompuan
af3 = adil...2 laki 2 pompuan
af4 = 3laki 2pompuan
af5 = 3pompuan 2laki
af6 = 3laki 2pompuan
af7 = paling sedih.. 4laki 1pompuan
af8 = 4laki 1pompuan

Ini kerana pengundi2 suka lihat aksi lelaki dalam diari...

Maulana, Iwan, Nad & Ain antara pelajar yang suka main cintan-cintun..senang cerita aku menyampah tgk aksi gatal mereka..tapi penonton hanya suka menghukum perempuan saja...lihat nad ain & farina disingkirkan...

maulana? yang suka bergaduh dan mulut mcm pompuan tu orang nak selamat pula...

pelik2 ..dengan af ni..tak seperti realiti yang lain yang memperlihatkan sama rata finalis...

apa2 pun aku harap Adira yang akan juara tahun ini..

TOP 5 IN FINAL



PEREMPUAN TERAKHIR DISINGKIRKAN

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: