Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Sakitnya Hati Setelah Dilukai!!!




Aku benci dan tension pada keadaan sekarang di mana seseorang yang aku kenal dan rapat sanggup pijak kepala aku ...bukan la dia buli aku ke apa..tapi mmg tak dapat aku kongsi sebab apa sebab ia terlalu peripadi dan tak sesuai didengari khalayak ramai terutamanya student aku...

Aku pelik dengan kawan yang aku kenal ini...dia suka cakap akan dirinya yang dia sebagai seorang yang A dan tak mungkin sesekali B...Last2 apa yang dicakapnya adalah bohong semata-mata...semua pembohongan dihidui aku sendiri..tergamam aku..terkejut terkesima..menyampah..meluat semuanya ada...aku memang benci gile dgn mereka berdua...aku cakap mereka kerana ia melibatkan 2 orang yang sangat aku percayai...

Ya..aku memang rindu kawan2 UTM & USM aku kerana ramai kawan sejati aku datangnya dari 2 tempat ini..kawan2 skolah..dah mcm lost contact...kwn2 FB?..hmm..setakat chat2 kosong leh le...

Aku sekarang kalo leh nak buang mereka berdua yang aku benci ini dalam hidup aku..tetapi..biarlah...aku malas layan akan kejahatan mereka...biarlah mereka dengan dosa mereka...aku memang menyampah..terutamanya si polan yang ni...^&%$#%$#@%...

Aku bersyukur kepada Allah s.w.t kerana menyedarkan aku dengan awalnya...syukur sangat...semoga kalian bahagia dengan apa yang korang lakukan...adios

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: