Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Salah Satu Petanda Perancangan Farina Akan Disingkirkan!!!


Aku hairan kenapa dalam diari minggu lepas...kenapa hanya pembikinan video klip Iwan, Adira, Maulana, Ain, Shahir & Daus je ditunjuk kepada umum..aku tertanya-tanya ..kenapa Farina punya video klip tiada?..aku dah dapat rasakan satu benda yg tak baik berlaku di sini...

Apa yang aku sangka benar-benar terjadi...Farina disingkirkan...

Nampaknya diorg seolah merancang mahu siarkan pembikinan video klip Farina ini di minggu ini iaitu di minggu Farina disingkirkan...nampak sangat yang diorg nak sangat Farina disingkirkan...

Tak pe la Farina..nak buat macam mana..aku pun hairan kenapa ramai sangat tak suka ko...apa yang ko buat? Maulana yang perangai buruk diorg leh terima pula...

tapi xpe la..aku akan sokong kau walau di mana ko berada..insyaAllah...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: