Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Tahniah Shahir & Adira!!!!



Akhirnya berakhir jua konsert akhir Akademi Fantasia musim ke-8..segala debaran menonton juga berakhir...

Secara jujurnya kegemaran peserta untuk musim ini buat aku sentiasa berubah..

Dengan keseluruhan musim ini berlangsung..aku pernah mengundi iwan,Ain,Anum,Shahir,Adira,Daus & Farina...

Setelah berkahir musim ini..aku rasa aku hanya akan menyokong Farina,Shahir,Daus,Adira,Anum & Ain..insyaAllah aku akan membeli album atau segala produk mereka...Iwan..hmm..dah xminat sejak dia bermain2 cinta dgn Nad..rasa menyampah..tapi sekarang dah tak menyampah tapi dia ditakdirkan bukan antara pelajar favourite aku lagi...

Secara jujurnya aku nak Adira juara kerana Adira paling hebat setiap minggu..cuba kita imbas semula dengan lagu Bertamu Di Kalbu..Ku Percaya Ada Cinta..Sri Mersing..My All..Biarlah..Ayat2 Cinta dan Ku Ada kamu...membuktikan semuanya hebat2 belaka..

Tidak seperti Shahir yang acap kali dikritik hebat melalui beberapa persembahan mingguan seperti Andalusia, Jangan Nakal, Lagu ramli sarip...lagu Anggapanmu juga lagu tiara...

Tetapi dengan hanya satu persembahan iaitu lagu arab Amr Diab..terus membuatkan semuanya teruja dan menobatkan beliau sebagai juara lagu..dengan cepatnya penonton menobatkan beliau sebagai juara tanpa mengenang persembahan2 hebat Adira setiap minggu...

Tapi takpe la..semuanya dah ditentukan sejak azali lagi..

Apa2 pun aku tetap sokong Shahir & adira juga farina anum ain & daus...

Tahniah Adira sebab buat persembahan yang terbaik dalam konsert akhir dgn lagu Ku Ada Kamu dan mempunyai video klip yang hebat sekali...

TAHNIAH Shahir sebab menjadi juara AF8..semoga berjaya dalam karier anda...video klip n lagu Kebahagiaan dalam Perpisahan sangat2 hebat...Bravo!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: