Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Gonzalo Higuain Top Scorer Now!!!




Gonzalo Higuain Diharap mendapat Gelaran Top Scorer..Hensem Giler dia..








Bravo Gonzalo Higuain kerana berjaya menjadi Top Scorer buat setakat ni dengan gol sebanyak 4 gol...

Yahooooooooooooooooooooo...England dah out...England Dah Out...Happynya aku....aku ni bukanlah penyokong Jerman..tapi aku tak anti Jerman ...dan aku pun sokonglah Jerman ...

Kesian tengok pemain fav aku Steven Gerrard duk bersila..hehe...

Aku puji orang Jerman kerana mereka tidak pun sambut giler2 after menang 4-1 ke atas England...

Argentina vs Mexico adalah pertembungan yang aku tak gementar langsung coz kedua2 team ni aku suka...so tak kisah le sape yg out...tapi ia memihak kepada team Gonzalo Higuain yang ensem giler tu...Argentina 3..Mexico 1

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: