Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

I Love You Cristiano Ronaldo!!!








BRAVO BRAVO BRAVO PORTUGALLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!
Menang besar giler ke atas Korea DPR...hahahahaha...Padan muka sape2 yang anti Portugal atau Cristiano Ronaldo terutamanya...

Ramai yang dengan bangganya mengatakan perlawanan antara Portugal dengan Korea DPR ini akan seri ja dan Ivory Coast yang akan mara bersama Brazil dalam grup G...tup2..7-0 ok...

Ramai juga mulut2 mengatakan ala..lawan Korea DPR boleh la...

Common!!!! Brazil pun xleh menang besar ke atas Korea DPR ok...siap bolos lagi..just 2-1 ja...so..ini bermaksud Portugal lebih mantap dari Brazil ke?...hehhe...


Aku sangat happy kerana pemain kesayangan aku iaitu Cristiano Ronaldo berjaya juga sumbat gol..iaitu gol keenam...bukannya apa..sakit hati aku dengan ramai kenalan aku duk sms kutuk dia yg xsumbat2 gol...so..dengan satu gol daripada Cristiano Ronaldo sudah boleh buat mulut depa tutup skit..xkisah la kalo dia dah xsumbat gol lagi after ni..janji bukan seperti kebanyakan pemain fav diorg lain yg xsumbat apa2 gol lagi seperti rooney..messi..torres...dan lain2...

Apa2 pun aku yakin Portugal akan mara dengan Brazil dan maybe akan menang ke atas Brazil kerana Brazil maybe akan gunakan player simpanan kerana takut akan kehilangan lagi pemain hebat diorg setelah kehilangan Kaka tempoh hari..ye la..dah layak kan..buat apa nak cari kemenangan dengan guna player hebat2...kalah atau menang ke atas Portugal dah 100% Brazil dah layak...

Tak Mungkin Ivory Coast akan atasi 7 0 ke atas Korea DPR..BRazil pun xboleh...hehe..

Apa2 pun aku happy sangat..hope Cristiano Ronaldo tak dikenakan 2nd yellow kad n Deco akan sembuh secepat mungkin..I Love You Cristiano Ronaldo & Portugal...

Rindu pula nak tgk aksi Luis Figo & Pauleta..huhu..dulu b4 CR7 ada..aku duk tgk kehebatan mereka berdua la beraksi untuk Portugal...huhu..Gud Luck Portugal!!!

I Love You Cristiano Ronaldo sebab menjadi Man Of The Match..bukan aku kata k..Fifa.com yang kata...Sememangnya dia layak!!!Bravo!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: