Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Juara Juga Lagu Alyah!!!


Akhirnya juara juga lagu favourite aku sepanjang 2008-2009...but still sampai now suka lagu Tak Mungkin Kerana Sayang nyanyian Alyah dalam GAH 1 baru2 ni...

Aku kecewa giler kerana lagu ni tewas dalam AJL baru2 ni..aku dah target lagu ni yang paling layak juara..tapi hampeh!!!

Kawan yang over nak tenangkan aku dengan berkata maybe rezeki Alyah hanya taraf hits1 masa lepas juara lagu habis..aku marah giler kat dia coz macam kutuk skit lagu fav aku ...tapi betul kata dia..semua suka lagu Alyah..tapi nak buat mcm mana..dah xde rezeki di AJL...

Sudah berbulan2 tunggu..akhirnya...ada juga rancangan hits1 akhir yg kini dikenali dgn gah 1...

KEPUTUSAN PENUH GAH1

Juara : Tak Mungkin Kerana Sayang - Alyah
Naib Juara : Cinta Adam & Hawa
Persembahan Terbaik : Alyah - Tak Mungkin Kerana Sayang
Lagu Popular Undian SMS : Khatimah Cinta - 6ixth Sense

TAK MUNGKIN KERANA SAYANG

Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali seKala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Jantan Keparat said...

huuh..
tahniah pada alyah dn juga kamu!

Fauzi Gonzalez said...

Gracias ya Jantan Keparat...bukan aku kutuk ko k..itu nickname ko kan...hehe