Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Malam Yang Sedih Buatku..Tak menjadi!!!



Aksi-Aksi Tim Cahill

Huhu..setelah sedih akan kehilangan Algeria...Aku bertambah murung setelah pasukan yang disokong dalam grup D iaitu Australia & Serbia pula tersingkir...

Bagi aku Australia memang dah tak ada harapan lagi sebab mereka telah bolos 4 gol kepada Jerman..Dan aku hanya berharap perlawanan antara Serbia & Australia hanya seri...tetapi Australia telah memenanginya pula...

Tak pe la..aku happy untuk pemain kesayangan aku iaitu Tim Cahill kerana menang game 2-1 dan sumbat satu gol semlm...bravo...

Kesian kat Nemanja Vidic iaitu pemain fav aku dalam Manchester United..huhu tak berpeluang sumbang gol...

Tak pe la..nak buat macam mana dah tak de rezeki Cahill & Vidic...huhu..semoga berjaya tahun 2014



Nemanja Vidic

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: