Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Sedihnya Aku!!! Gudbye Algeria!!!



Sedihnya aku dalam grup C piala dunia ni...setelah happy akan grup A & B di mana Mexico, Uruguay & Argentina telah layak ke 16 team terhebat...

Tetapi malang bagi team Algeria yang juga disokong oleh aku..aku sebenarnya sangat2 sokong Turki...tapi malangnya Turki tidak layak ke Piala Dunia 2010...frust aku..aksi2 Turki dalam Piala Dunia 2002 & Euro 2008 sememangnya sangat hebat...aku terus jatuh cinta dengan team Turki...

Bagi aku Algeria yang ala2 rupa n gaya Turki itu bolehlah menebus frust aku akan ketidak layak mereka ke Piala Dunia ni..tapi akhirnya kecundang kerana hanya berjaya masuk peringkat kumpulan saja setelah tewas 1 0 di minit2 terakhir daripada USA...huhu..

Karim Ziani..Karim Matmour..Hasan Yebda...antara favourite aku dalam Algeria ni ..tetapi yang paling aku suka tentunya pemain yg telah dilayang kad merah iaitu kapten grup Algeria iaitu Antar Yahia..huhu

Tak pe la Algeria..Allah pasti ada sesuatu hikmah yang mahu diberikan kepada anda..pasti ada hikmah akan kekalahan kamu semua...gud luck Algeria...adios..!!!




My Fav Player aku dalam Algeria Antar Yahia yang ensem..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: