Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Selamat Tinggal Thomas Sorensen!!!


Thomas Sorensen

Happppppppppppyyyy.....kita ada juara baru dalam Piala Dunia kali ini..maksud aku bukan juara berturut2 la..setelah Italy terkandas semalam dengan Slovakia...yahooooooooooooo....

Aku happy giler coz pasukan Paraguay mara..go go go Roque Santa Cruz...aku sebenarnya kalo leh nak Paraguay & New Zealand yang mara..tapi xpe la..janji Italy Out!!!

Sedihnya golkeeper favourite aku dalam EPL Fantasy aku dah out bersama geng2 Denmarknya...huhu..aku nak sangat Denmark mara..tapi dalam masa yang sama kesian kat Japan as wakil Asia...xpe la..rezeki rakyat Asia...

Thomas Sorensen adalah satu2nya golkeeper yang aku asyik gunanya dari season tahun lalu sehingga yang terbaru...dulu..kawan2 aku suka sangat guna scwarzer..tapi aku duk guna sorensen setelah aksi hebatnya tanpa bolos menentang Liverpool..selepas itu terus aku setia menggunakan khidmatnya dalam EPL Fantasy...lama kelamaan...bukan hanya kawan aku malah seantero dunia mengguna khidmat Sorensen as golkeeper dalam EPL Fantasy sehingga dia menjadi golkeeper paling ramai dipilih...maybe beliau tidak dapat form di Piala Dunia..tapi aku tetap akan guna khidmat beliau dalam EPL Fantasy season akan datang menerusi teamnya iaitu Stoke City...Adios Thomas Sorensen dalam piala Dunia 2010...
Yang pastinya malam ni...penentuan Chile @ Spain...of coz la aku support Chile..

Portugal vs Brazil..hmm..xpayah bgtau le..Portugal is my pilihan la..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: