Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Bravo Fernando Muslera!!!





Perlawanan yang penuh kontroversi..aku sangat suka pasukan Uruguay...tambah2 ada player seperti Luis Suarez & Fernando Muslera...

Ghana dengan bangganya menari beramai2 setelah gol pertama dicatat..haha..itulah..jangan sombong..dah gol..nak menari2..last2 hancur masa depan...padan muka..

Aku sangat happy apabila pemain hebat Dieogo Forlan menyumbat gol penyamaan buat Uruguay...dan selepas itu sudah tentu aku mengharapkan gol kedua daripada Uruguay...tapi malangnya asakan Ghana membuatkan Luis Suarez berkorban diri dengan menepis bola yang hampir gol dengan tangan dan terus dikenakan kad merah...Alamak!!!!Dia tak boleh main la nanti..tapi xpe la daripada Uruguay terus terkeluarkan hehehhe...



Aksi Paling Diingati Daripada Luis Suarez dalam edisi Piala Dunia 2010


Aku dah sedih coz dah tentu Ghana akan menari2 selepas gol penalti yang diterima di minit terakhir itu...tapi aku sangat happy kerana sepakan penalti itu tidak berjaya....hahahhahahaha..Luis Suarez yang dihalau keluar padang sempat tonton lagi n bersorak gembira akan kesilapan penalti itu...

akhirnya..Uruguay berjaya di pusingan penalti dengan keputusan 4-2..semuanya gara2 kehebatan FERNANDO MUSLERA...Bravo!!!





Aku Suka Dia..Fernando Muslera!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: