Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Go Go Holland..BRAZIL OUT!!! HAHAHAHA!!!









Kekalahan Portugal membuatkan ramai kenalanku yang juga peminat fanatik Brazil gembira..memerli aku dengan panggilan telefon...comment di facebook...sms lagi..adoi..semuanya aku tidak layan..just ignore ja...

Aku sangat patah hati dengan kekalahan Portugal..tetapi malam ini.BRAZIL yang dipuja..disanjung dunia sebagai team paling hebat dalam Piala Dunia ni telah BALIK KAMPUNG!!! Mereka telah tewas di tangan team yang juga diminatiku iaitu Holland atau Netherlands atau BELANDA..tak kisah la nama apa pun...janji mereka adalah dari bangsa yang sama..

Kaka Kaka Kaka..mengikut rakannya iaitu pemain paling aku suka iaitu Cristiano Ronaldo balik kampung...di harap rakan sekelab mereka yang juga fav aku iaitu GONZALO HIGUAIN tidak ikut jejak mereka...aku nak Argentina atau Paraguay atau Uruguay yang menang Piala Dunia ni...

Aku nak pesan pada semua peminat Brazil yang sangat bongkak dengan mengatakan Brazil takkan kalah...Jangan berlagak lain kali k..belum menang jangan dah bersorak girang k...Gracias Holland coz membuatkan hidupku bermaknda semula setelah patah hati akan kekalahan Portugal tempoh hari...miss u Portugal..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: