Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Jom Sokong Team Malaysia Dalam The Amazing Race Asia 4!!!


Alhamdulillah..ada juga 2 team dari Malaysia bertarung dalam The Amazing Race Asia 4...setiap musim pasti ada 2 wakil Malaysia..tidak seperti sesetengah negara yang tak setiap tahun akan berpeluang masuk...Gracias TARA...

jom kita kenali team2 untuk TARA 4...

FILIPINA
Hensemnya dua2 Richard ni...tapi aku tetap sokong Malaysia..harap2 Team Filipina kali ni tidak menjengkelkan seperti team mereka dalam musim-musim lalu...



HONG KONG


INDIA




INDONESIA


Hussein & Natasha

Father & Daughter


SINGAPURA



MALAYSIA



Aku tak kisah mana2 team dari Malaysia akan menang..aku sokong kedua2nya..aku suka ada orang Melayu...hehe..setahu aku aku sokong semua team Malaysia..dan team yang paling aku sokong ialah Ida & Tania dan team yang mama laser tu..hehe...lupa pula nama diorg...

apa2 pun tahniah buat team Malaysia coz selama tiga musim ini..paling teruk Malaysia mendapat tempat ke-5 iaitu Henry & Bernie Chan...dan juaranya serta memecah record Amazing Race Rasmi pun..coz 1st time pasangan pompuan jadi juara iaitu dari Malaysia..Joe Jer & Zabrina...Bravo...masuk buku record Malaysia..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: