Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Tahniah Malaysia...Juara Episod Pertama TARA4


Aku bangga giler..episod pertama The Amazing Race Asia 4..diadakan di Malaysia..di KL dan di Penang...naik cruise pula tu..aku just lihat je dari cruise tu dari jauh...diorg leh naik huhu

The Amazing Race season 16...versi Amerika..aku dah bangga coz satu episod..diadakan di Penang...lalu depan umah aku je di Sungai Tiram coz diorg nak ke Tokong Ular..then ke Padang Kota...Taman Rempah dan sebagainya...para pesertanya kata task di Penang paling mencabar...aku nak sangat koboi win iaitu Jet & Cord..tapi adik beradik gay tu pula yang win...huhu


ni aku nak list kedudukan peserta TARA4 dalam episod pertama

PERTAMA ( Dapat TV PLASMA )


Ethan & Khairie ( Malaysia )

KEDUA


Richard & Richard ( Filipina )

KETIGA


Claire & Michelle ( Singapore )

KEEMPAT


Sunaina & Dimple ( India )

KELIMA


Allan & Wendy ( Hong Kong )

KEENAM


Hilda & Ivan( Malaysia )

KETUJUH


Sahil & Manas ( India )

KELAPAN


Jess & Lani ( Filipina )

KESEMBILAN


Natasha & Hussein ( Indonesia )

TERAKHIR ( TIDAK DISINGKIRKAN )


Nadine & Yanie ( Indonesia )

Nadine & Yanie perlu menjadi peserta pertama yang sampai di hentian kedua..sekiranya tidak..mereka dikenakan penalti 30minit menunggu sebelum diputuskan tersingkir atau tidak di episod kedua nanti...tunggu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: