Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Indahnya InsyaAllah...


Aku suka melilau dalam Queensbay Mall...kadang-kadang jika aku bosan...aku akan kuar sorang-sorang dan melilau dalam Queensbay itu...Maybe tengok wayang...makan...atau baca buku kat Borders...dan juga tengok-tengok album lagu terbaru di kedai-kedai muzik...

Ada satu ketika aku masuk ke salah satu kedai...kedai itu kepunyaan Chinese dan pekerjanya juga Chinese...dan apa yang buat aku terharu ialah...kedai itu begitu indah dengan alunan lagu InsyaAllah by Maher Zain ini...masa itu aku tidak tahu pun akan Maher Zain punya lagu...dan aku just teka dalam hati...maybe lagu Maher Zain...Dan aku terharu kerana tuan kedai ini seolah begitu berminat akan lagu ini...begitu asyik memutar lagu InsyaAllah...ya..InsyaAllah...you'll find your way...hehhehe...

Sekarang baru aku tahu akan kehebatan Maher Zain ini...suaranya sangat merdu dan lagu ini sangat indah...dan bait-bait lirik lagunya membuatkan aku teguh dan menjadi seorang yang redha & tawakkal kerana ia hadir pada waktu aku sedang bergelut kegelisahan menunggu akan tibanya 15 November ini ...iaitu hari pengumuman keputusan semakan penempatan guru...Ya Allah...aku sedar kau yang beri segala rezeki pada semua hambaMu...ya...InsyaAllah...aku aku menerima penempatan itu...InsyaAllah We'll Find The Way kawan-kawanku sekalian...

InsyaAllah - Maher Zain
Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That your so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless
You can`t see which way to go
Don`t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side

Insya Allah 2x
Insya Allah you`ll find your way

Everytime you can make one more mistake
You feel you can`t repent
And that its way too late
Your`re so confused,wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame

Don`t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insya Allah 2x
Insya Allah you`ll find your way
Insya Allah 2x
Insya Allah you`ll find your way

Turn to Allah
He`s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
OOO Ya Allah
Guide my steps don`t let me go astray
You`re the only one that showed me the way,
Showed me the way 2x
Insya Allah 2x
Insya Allah we`ll find the way

video

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: