Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Sedihnya Ivan & Hilda Terkeluar Daripada TARA4!!!


Huhu...sedihnya...baru sekarang aku berpeluang nak coretkan pasal benda ni..ye la..takkan masa tengah sedih2 nak tulis pasal TARA ni..nanti tak pasal-pasal keluar macam-macam bahasa di sini...hehehehe...

Aku menonton episod ini in Kuala Lumpur...sedihnya apabila pasukan kegemaran aku iaitu Ivan & Hilda terkeluar...semuanya kerana kesilapan memilih tugasan "detour"
...huhu...sekiranya tugasan yang tepat dipilih sure diorang still selamat...huhuhu

seperti diduga Claire & Michele akan U-Turn Sunaina & Dimple...ok le..U-Turn diorang tak susah pun...tak nak cakap banyak pasal ni coz ia satu episod yang penuh kesedihan buat aku...

kedudukan peserta TARA4 dalam episod keenam

PERTAMA ( Bercuti di Marina Bay Singapura & USD5100 )


Richard & Richard ( Filipina )


KEDUA


Natasha & Hussein ( Indonesia )


KETIGA


Claire & Michelle ( Singapore )


KEEMPAT


Jess & Lani ( Filipina )


KELIMA


Ethan & Khairie ( Malaysia )


KEENAM


Sunaina & Dimple ( India )


TERAKHIR ( DISINGKIRKAN )


Hilda & Ivan( Malaysia )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

AdiE said...

i don't like hilda..
ivan is such a patient understanding husband!

~ DanieL AdiE ~

ai said...

hahahah..hilda silap!

Fauzi Gonzalez said...

Yup..semua salah Hilda...hampeh betul..simpati betul aku kat Ivan...