Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Tak Bermaya Menunggu 15 November 2010...


Ya Allah...hanya Kau saja yang tahu betapa gemuruh...gelisah...takut...dan sebaginya perasaan aku menanti hari kemuncak menjelangnya 15 November 2010 ini...

Ya...aku aku takut...memang takut...siapa tidak takut...aku yakin semuanya bakal guru pun mempunyai perasaan sama macam aku...

Aku tak takut akan dihantar ke hulu...kampung...atau mana-mana tempat sekalipun dalam Malaysia...tetapi aku takut sekiranya nama aku tidak tersenarai bersama kawan-kawan aku yang berjaya yang lain...itu akan membuat aku merana ...kerana...aku perlu tunggu...tunggu...dan tunggu lagi...

Minta simpang malaikat 44...Aku sangat takut sehingga...aku xtahu berapa kali je aku makan setiap hari...memang tak de moood nak buat apa-apa pun...aku takkan gembira melainkan berjaya mendapat tempat dalam penempatan guru pada 15 atau 16 atau 17 Novermber ini...aku pun tak pasti benarkah tarikh semakan keputusan akan dikeluarkan bila....yang pastinya...aku sangat takut,,,

Aku percaya semua rezeki dari Allah...dalam masa yang sama...aku berharap Allah sudi memberi aku peluang menerima rezeki itu yang sekian lama aku menunggu...tunggu...dan menunggu...Amin....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Anonymous said...

tahniah..awk dah berjaya dipostingkan..no more takut2 ye..

saya sekarang yang tengaj cuak coz isnin ni my 1st day untuk praktikal di sekolah..doakan saya

Fauzi Gonzalez said...

tgh xcited nak keja