Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Aku Undi Artis Ini Untuk Undian Peringkat Awal ABPBH 2010!!!Bravo!!!













Seperti setiap tahun...Anugerah Bintang Popular memang aku nanti-nantikan untuk mengundinya...bermula dengan undian peringkat awal bagi memilih top 5 sehingga le undian peringkat akhir bagi memilih pemenang dan Bintang Paling Popular....

Setiap tahun aku akan undi banyak-banyak...Tujuan utama aku bukanlah untuk menang...tetapi mahu artis-artis kesayangan aku menang...selama ini...terbukti memang aku tak pernah menang apa-apa hadiah...hahahah...

Emak & kakak aku marah sebab tidak mahu tanda Mawi ( masa Mawi tengah popular la )...Diorang kata sebab tu aku tak menang hadiah sebab tak pandai pilih...Aku kata kat diorang...ini undi bukan teka...undi artis kesayangan dan bukannya meneka siapa artis yang popular....tapi aku yakin ramai yang membeli paper Berita Harian dan meneka dan bukannya mengundi....kerana mereka mahu menang hadiah...sebab itu...keputusan ABP saban tahun BOSAN BOSAN BOSAN...Kerana...kebanyakkannya meneka artis yang popular dan bukannya mengundi artis kegemaran mereka...sebab itu keputusan asyik sama saja....dan kadang kala kita rasa ada yang tidak layak menang kategori itu...tapi apakan daya ramai yang meneka dan bukannya mengundi....

Tapi setahu aku...Pihak Berita Harian pun sedar akan hal ini dan telah mengumumkan...undi dan menang...dan bukannya teka & menang....rasa-rasa pernah dikhabarkan sebelum ni dalam edisi terdahulu....

Jadi mari kita lihat artis-artis mana yang sangat bertuah yang dapat peminat atau pengundi yang fanatik macam aku ini...aku tak kisah la kalau ada yang tidak suka dengan artis pilihan aku....janji paper itu duit aku yang beli.....aku beli banyak-banyak....aku undi....sekiranya mereka tidak tersenarai top 5 nanti pun...sekurang-kurangnya ada juga yang nak undi artis-artis ni...hehehe....

PERHATIAN : Ada sesetengah kategori yang buat aku rambang mata nak memilih...ramai sangat artis kegemaran...so...aku kan beli banyak borang so...aku tukar-tukar la undi...jadi jangan hairan kalau lihat sesetengah kategori yang aku list lebih dari 5 artis...jika itu berlaku...bermakna aku tukar-tukar undi mereka dalam pelbagai borang...TAHNIAH SEMUA ARTIS YANG BERJAYA MENDAPAT UNDI FAUZI GONZALEZ!!!

JOM LIHAT ARTIS MANA YANG DIUNDI AKU...

1.PENYANYI LELAKI POPULAR
*Akim
*Dafi
*Shahir
*Sabhi Saddi
*Vince

2.PENYANYI WANITA POPULA
R
*Adira
*Mila
*Mizz Nina
*Stacy
*Ziana Zain
*Jaclyn Victor
*Siti Nordiana

3.ARTIS DUO/BERKUMPULAN POPULAR
*6ixth Sense
*Ana Raffali, Altimet & Sohaimi Mior Hassan
*Awan Band
*Bunkface
*Marsha & Julian

4.PENYANYI NASYID POPULAR
*Far East
*Hijjaz
*Miwarna
*Raihan
*UNIC
*Inteam

5.PELAKON TV LELAKI POPULAR
*Ady Putra
*Aaron Aziz
*Fezrul Khan
*Shaheizy Sam
*Zack
*Nas-T
*Shahz Jaszle
*Zahiril Adzim
*Zain Saidin

6.PELAKON TV WANITA POPULAR

*Fasha Sandha
*Juliana Evans
*Norliana Samsudin
*Rita Rudaini
*Zaryn Min

7.ARTIS BARU LELAKI POPULAR
*Azlee Khairi
*Nazim Othman
*Redza Minhat
*Shahir
*Zain Saidin
*Aeril Zafrel
*Amran Ismail
*Arja Lee
*Shahz Jaszle

8.ARTIS BARU WANITA POPULAR
*Adira
*Ain
*Ana Raffali
*Farina
*Mizz Nina
*Anum

9.ARTIS KOMEDI LELAKI

*Azrul
*Along Raja Lawak
*Kecik
*Shaheizy Sam
*Zizan
*Bob Kuman
*Cat Farish
*Nabil Ahmad
*Zul Yahya
*Idlan

10.ARTIS KOMEDI WANITA

*Amy Mastura
*Kenchana Dewi
*Ifa Raziah
*Nadia Mustafar
*Norliana Samsudin
*Sharifah Shahira


11.PELAKON FILEM LELAKI
*Aaron Aziz
*Ashraf Muslim
*Fizz Fairuz
*Kamal Adli
*Shaheizy Sam
*Aznil Nawawi
*Zizan Raja Lawak

12.PELAKON FILEM WANITA
*Fasha Sandha
*Mila
*Maya Karin
*Nur Fazura
*Ziana Zain

13.PENGACARA TV LELAKI
*Aznil Nawawi
*Faizal Ismail
*Farish Aziz
*Naz
*Qi

14.PENGACARA TV WANITA
*Cheryl Samad
*Daphne Iking
*Maya Karin
*Marion Caunter
*Sarimah Ibrahim

15.PENYAMPAI RADIO LELAKI
*Faizal Ismail ( Hot )
*Tuah Zoqarnain ( Suria )
*Salih Yaakob ( Sinar )
*Aznil Nawawi ( Era )
*Adi Fashla ( Era )

16.PENYAMPAI RADIO WANITA
*Fara Fauzana ( Hot )
*Dina ( Era )
*Linda Onn ( Suria )
*Raja Azura ( Sinar )
*Nana ( XFM )
*Leya ( Hot )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: