Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Giliran Persembahan Anugerah Juara Lagu 25!!!Jangan Tukar Kedudukan Lagi Ya!!!


Jangan Jangan Jangan tukar-tukar kedudukan tempat giliran lagi ya Faizal Tahir...haha...Aku saja kata macam tu kerana...tahun lepas AJL24...Kedudukan terakhir milik Tomok-Rindu Terhenti...tetapi mereka tukarkan Faizal Tahir dengan Bencinta nya dengan lagu Tomok tersebut...kenapa? Tomok tak layak buat persembahan penutup?...

Tadi dalam Revolusi AJL25 pun...ada tunjuk Faizal Tahir macam tak puas hati dengan kedudukannya tahun ni dan berharap lagu Hanyut yang dikatanya akan gunakan props dan persembahan susah itu dapat ke giliran terakhir di tangga 14...amboi...suka-suka je nak tukar....tapi aku rasa maybe akan ditukar juga le...ye la..Faizal Tahir kan...semua boleh....tambah-tambah dengar dia nak terjun dalam air....seperti dikatakannya dalam Revolusi AJL25 ....apa2 pun aku yakin lagu Selamat Malam lebih hebat daripada Hanyut...AWAS...Jangan tukar giliran Faizal Tahir dengan Stacy Jahat pula k...tukar dengan Hujan Mencari Konklusi ok...

GILIRAN PERSEMBAHAN AJL25

1.Cinta Sempurna - Yuna
2.Berlari - Tomok
3.Pelita - A.P.I
4.Kebahagiaan Dalam Perpisahan - Shahir
5.Drama King - Meet Uncle Hussien & Black
6.Noktah Cinta - Hafiz
7.Tolong Ingatkan Aku - Ana Raffali
8.Selamat Malam - Faizal Tahir
9.Ku Ada Kamu - Adira
10.Ekstravaganza - Bunkface
11.Sofea Jane - Black
12.Hanyut - Faizal Tahir
13.Jahat - Stacy
14.Mencari Konklusi - Hujan

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: