Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Kecewanya Ariz Tewas Dalam Mari Menari...




Sedih...sedih...kecewa juga kecewa...satu-satunya team mari menari yang aku sokong dari mula hingga akhir...telah tewas di peringkat akhir malam tadi...

Ariz yang pernah dua kali mendapat perfect ten daripada juri menerusi lagu boly tamil dan arab...manakala Razif hanya mendapat perfect ten cuma sekali menerusi lagu apa tah dengan kostum kucing...huhu...

Aku dah kata pada diriku yang aku akan undi Ariz sekiranya mereka masuk final...yup...aku buktikan...aku telah undi mereka...tapi apakan daya...qada qadar memihak kepada Razif....

Askar-askar...bagi aku korang la juara...mak...akak...sepupu sepapat aku semua sokong korang Ariz...aku yakin korang berdua leh berjaya di masa hadapan...muka korang sesuai jadi hero/heroin drama/filem....aku doakan korang berdua berjaya...aku akan sokong korang selagi termampu....


Adira

Apa-apa pun...best giler ada Adira dengan kostum pramugarinya...menerusi lagu kegemaran aku iaitu Ilusi....best giler!!!


BIODATA SUAMI
*Fariz Raeza
*Berusia 23 tahun
*Berasal dari Terengganu
*Bertugas sebagai angkatan tentera Malaysia
*Fariz berkebolehan

BIODATA ISTERI

*Siti Rasyikin
*Berusia 22 tahun
*Berasal dari Alor Setar, Kedah
*Berkhidmat sebagai angkatan tentera Malaysia
*Merupakan penari yang baik dan sangat teruja dengan tarian
*Mempunyai anak yang baru berusia 5 bulan

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

DanieL AdiE said...

suke psgn yg menang tu..
they deserved it..
tp,cian gak kat psgn nie..ye r..dh quit job kn...so, skang nak mkn ape??
pape pon, there can only be one winner..
so, congratez to both of the couple..


Latest entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/putrajayaproud-or-controverc.html

Fauzi Gonzalez said...

masing2 opinion...aku mmg penyokong diorg dari episod 1...setiap week sure ada gimik...

syazwani said...

ape tajuk lagu mse ariz menari time fantasi cinta. week 8

Anonymous said...

saya pon mmg sokong dorg hbs2an,mnt sgt tgk psgn ariz t'utm msa mlm bolly kolly n 1001 mlm&rock 2..n sy pon sgt sedey dorg klh..mlm 2 sgt berharap dorg mng..dorg da best ler..

syazwani : lagu yg dorg mnari msa mlm fntsi cnta 2 berjudul HOW CAN'T I LOVE U..best lagu 2,sweet sgt2..i like