Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Richard Herrera & Richard Hardin Team Juara Paling Handsome Dalam The Amazing Race Asia!!!




Hmmm...Mesti ada yang akan kata mereka bukan lah sangat handsome dalam The Amazing Race Asia...maybe ada yang lebih kata si A lagi hensem dari mereka dan sebagainya...tetapi bagi aku mereka adalah couple lelaki yang paling handsome dalam sejarah Amazing Race...sebab aku sedar ada je laki-laki Filipina yang juga handsome-handsome sebelum TARA musim 4 ini...tetapi aku benci perangai team2 Pinoy sebelum ini...menjengkelkan...

Terus terang aku kata hanya Richards saja satu-satunya pasukan Filipina yang aku suka...kerana perangai semua team Filipina dari season 1 sehingga Jess & Lani sangat-sangat memualkan...mujur ada Richards...mereka satu-satunya wakil Pinoy yang hebat dari segi mental, fizikal dan perangai...Mereka pun tak suka akan perangai jelek Jess & Lani semasa top 4 punya race...walau mereka daripada satu negara haha...

Tapi...setahu aku team Filipina...hanya Richards & Tisha saja yang aku suka...mereka cool dan baik dan hebat hehehe...Tisha sangat jelita dan simpati kat dia dapat boyfriend macam Geoff...sekarang entah apa status hubungan diorang...aku tak suka giler kat Geoff WALAU dia SANGAT handsome...memualkan perangai dia...Geoff & Tisha dalam Musim ketiga...Marc & Rovilson pun aku tak suka...perangai memualkan juga...tapi aku hairan kenapa mereka lebih popular daripada Richards? Maybe perangai diorang yang TERLEBIH mesra kot...entah...apa2 pun Richard Herrera & Richard Hardin adalah team PINOY yang paling aku suka dan sokong...

Masa Richards ada rambut...aku lebih suka Richard Hardin kerana dia nampak cute...tetapi setelah mereka kena cukur botak selepas ambil Fast Forward...aku nampak Richard Herrera pula yang hebat dari segi luaran...sangat-sangat macho...haha...Apa-apa pun mereka berdua kelihatan seperti kembar setelah botak hahaha...




Richard Herrera sangat-sangat macho apabila botak...dia memang layak bergelar seorang model..kerana beliau sangat hebat...semoga berjaya dalam bidang permodelan...Richard Hardin pula ahli sukan...hmmm...Bola keranjang kot hehhe...

Apa-apa pun Bravo Richard Herrera & Richard Hardin...

GAMBAR RICHARD HERRERA YANG MACHO DALAM BIDANG PERMODELAN








  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Anonymous said...

[url=http://seoservicemarket.com]seo services[/url]