Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Yahoo...Richard Herrera & Richard Hardin Champion Dalam The Amazing Race Asia 4!!!





Aku rasa sangat happy kerana salah satu team kegemaran aku dalam The Amazing Race Asia 4 telah juarainya...Bravo...walau aku lebih sokong pasukan Malaysia...tapi nak buat macam mana...Malaysia tak ada rezeki untuk musim ini...

Terus terang aku suka Ivan & Hilda...Sunaina & Dimple serta Richard Herrera & Richard Hardin...Tapi aku tetap sokong Ethan & Khairie kerana mereka daripada negara aku iaitu Malaysia...

Alhamdulillah...dengan kemenangan Richards membuatkan TARA4 antara TARA yang aku happy endingnya...kerana aku just happy untuk keputusan TARA1 sahaja sebelum ini kerana peserta Malaysia iaitu Joe Jer & Zabrina telah juarainya dan mereka juga telah pecah rekod dengan menjadi pasukan wanita pertama yang juarainya di mana The Amazing Race versi asal pun tidak pernah dijuarai pasukan wanita...Bravo Malaysia...

Jadi...TARA1 & TARA4 saja yang aku suka akan keputusannya...aku simpati juga kat Natasha kerana mereka hampir juara semalam tetapi ayahnya sangat-sangat takut...xpe...xde rezeki...

KEPUTUSAN EPISOD AKHIR

JUARA ( USD100 000 )


Richard & Richard ( Filipina )


NAIB JUARA


Claire & Michelle ( Singapore )


KETIGA


Natasha & Hussein ( Indonesia )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: