Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Hampa Tiada Siaran Khas Piala Asia 2011 Daripada Astro...




Tim Cahill

Adoiii....xbestlah apabila Astro tidak buat siaran khas untuk Piala Asia 2011 dari Qatar...huhu...Aku bujet Astro akan buat kerana Komanwel, Asia, Olimpik, Piala Dunia dan Piala Eropah ada ja siaran khas....huhu...tapi Piala Asia tidak dicipta...kenapa? Adakah Piala Asia tidak segah event yang lain? entah...

Jadi,susah la aku nak tahu masa sesuatu perlawanan...tambah-tambah tengah bz keja...xpe...aku akan usaha tonton semampu yang boleh insha Allah...

Sekarang aku nak list nama-nama team untuk setiap kumpulan dan team mana pilihan aku ok...

KUMPULAN A
1.China PR
2.Kuwait
3.Qatar
4.Uzbekistan

Pilihan aku untuk juara kumpulan ini : Uzbekistan

KUMPULAN B

1.Japan
2.Jordan
3.Saudi Arabia
4.Syria

Pilihan aku untuk juara kumpulan ini : Japan

KUMPULAN C

1.Australia
2.Bahrain
3.India
4.Korea Republic

Pilihan aku untuk juara kumpulan ini : Australia

KUMPULAN D
1.DPR KOREA
2.I.R Iran
3.Iraq
4.United Arab Emirates

Pilihan aku untuk juara kumpulan ini : I.R Iran

Aku nak sangat Australia vs Iran di final...apa-apa pun kita lihat nanti...aku of coz la nak Australia juara Piala Asia ...sebabnya ialah my favourite player aku Tim Cahill akan beraksi...go go gollllllllllllll!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: